پاسخ جهانگیری به باهنر: حوصله مجلس رفتن ندارم! – پایگاه خبری خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران
پاسخ جهانگیری به باهنر: حوصله مجلس رفتن ندارم! – پایگاه خبری خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران

✅ به گزارش پایگاه خبری خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران به نقل از خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران، محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در بخشی از اظهاراتش در پاسخ به این سوال که آیا شما رایزنی‌ای با شورای نگهبان یا نهادهای دیگر حاکمیتی […]


به گزارش پایگاه خبری خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران به نقل از خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران، محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در بخشی از اظهاراتش در پاسخ به این سوال که آیا شما رایزنی‌ای با شورای نگهبان یا نهادهای دیگر حاکمیتی داشتید، گفت: بله رایزنی می کنیم و من بارها و بارها مصاحبه کردم. در دوران ثبت نام موقت با تعداد زیادی از اصلاح طلبان هم تلفنی تماس گرفتم و گفتم که بیایند ثبت نام کنند. من با برخی مثل آقایان نوبخت، واعظی، مرعشی و جهانگیری تماس گرفتم.

وی ادامه داد: آقای جهانگیری گفتند که حوصله مجلس رفتن ندارد. یک تعدادی هم ثبت نام کردند مثل آقای نوبخت و جمشید انصاری و دارند لیست جمع می کنند و من کاملا موافقم هرچند در حزبشان نمی روم یا حتما در لیست آنها قرار نمی گیرم اما حق قانونی شان است و این کمک به ماست که بیایند به میدان و رقابت را سنگین کنند.

این چهره اصولگرا با بیان اینکه در جریان اصلاح طلب و اعتدالیون افرادی مانند آقایان ظریف و لاریجانی می توانند پدرخوانده بعضی لیست‌ها شوند، گفت: اما بعید می دانم فردی مثل آقای ظریف این کار را انجام دهد، چون به هرحال محافظه کاری خاصی هم دارد. اما آقای لاریجانی نمایندگان ادوار مجلس را ساماندهی می‌کند.