نهی از منکر محدود به حجاب نیست
نهی از منکر محدود به حجاب نیست
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت: متاسفانه فرهنگ بی تفاوتی و «به من ربط ندارد» رواج پیدا کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین نستوهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت:شعار امسال هفته امر به معروف و نهی از منکر، قیام حسینی، مردم مطالبه گر و مسئولان پاسخگو می باشد.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) شهید امر به معروف و نهی از منکر می باشد، افزود: متاسفانه فرهنگ بی تفاوتی و «به من ربط ندارد» رواج پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه امر به معروف باید در جامعه احیا شود، اظهار داشت:خیلی ها به ما می گویند شما چه کاری انجام می دهید که وضعیت جامعه این شده است ؟ اگر می خواهیم امر به معروف و نهی از منکر کنیم باید تذکر لسانی داشته باشیم و مکلف نیستیم در همان لحظه نتیجه کار را ببینیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید از روی دلسوزی و محبت باشد. بعضی از امر به معروف ها دچار خلاف می شوند و باید مواظب باشیم خودمان دچار نشویم.

وی به حمایت های حقوقی از آمران معروف اشاره کرده و گفت: با مرکز وکلای دادگستری تفاهم نامه داریم و هر کسی را معرفی کنیم رایگان وکالت می دهند.

حجت الاسلام نستوهی با بیان اینکه نهی از منکر محدود به حجاب نیست، اضافه کرد: اولویت امر به معروف مسئولین می باشد و قانون می گوید در تمام ادارات خصوصی و دولتی باید شورای امر به معروف باشد.

  • نویسنده : کاشانی