واریز ۶۰۰ هزار یورو به حساب باشگاه فرانسوی/ پنجره نقل و انتقالات تراکتور باز می شود؟
واریز ۶۰۰ هزار یورو به حساب باشگاه فرانسوی/ پنجره نقل و انتقالات تراکتور باز می شود؟

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: مدیرعامل باشگاه تراکتور از واریز ۶۰۰ هزار یورو به باشگاه فرانسوی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، هوشنگ نصیرزاده در مورد وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور گفت: پنجره نقل و انتقالاتی ما به دلیل بدهی ۴۰۰ هزار یورویی که البته بیش‌تر و تبدیل […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: مدیرعامل باشگاه تراکتور از واریز ۶۰۰ هزار یورو به باشگاه فرانسوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، هوشنگ نصیرزاده در مورد وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور گفت: پنجره نقل و انتقالاتی ما به دلیل بدهی ۴۰۰ هزار یورویی که البته بیش‌تر و تبدیل به ۶۰۰ هزار یورو شده، به باشگاه ترویس فرانسه، موقت بسته شده بود. توافق‌نامه‌ای بین من و مدیرعامل این باشگاه همین امروز امضا شد،‌ مبلغ ۶۰۰ هزار یورو را به حساب اعلام‌شده باشگاه در پاریس ارسال کردیم و منتظریم نامه‌ای به فیفا بزند تا پنجره نقل و انتقالاتی ما باز شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور اضافه کرد: دو مربی با دو ساختار فوتبال متفاوت داشتیم،‌ یکی دفاع و ضدحمله را دوست دارد. سیستم پاکو خمز پرسینگ است و سبک بازی‌ای که او تمایل دارد با نوع بازی مربی قبلی تراکتور متفاوت است. امیدوارم این برد بتواند شرایط ما را از اینی که هست بهتر کند. وظیفه بازیکنان بازی کردن و وظیفه باشگاه پشتیبانی از بازیکنان است.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: تراکتور جزو اولین باشگاه‌ها در انجام تعهدات خود نسبت به بازیکنان و کادر فنی است. تعهدات باشگاه نسبت به تمام مربیان و بازیکنان خارجی ما دو روز قبل به صورت کامل انجام شد و پرداختی‌های باشگاه به روز است و مشکلی از این لحاظ نداریم.

نصیرزاده در خصوص احتمال جدایی نفراتی مثل محمد حسینی، توضیح داد: بازیکنان قرارداد دارند، تعهدات مالی باشگاه به آنها هم انجام شده است. اگر کوچک‌ترین تعللی توسط کل باشگاه انجام شود، بازیکنان طبق ماده ۱۳ آیین‌نامه نقل و انتقالات باید نامه‌ای را به باشگاه ارسال کرده و مهلت زمانی بدهند تا تعهدات خود را انجام بدهد. محمد حسینی از بازیکنان خیلی خوب ما است، و اگر هم حرفی زده امیدوارم حرفه‌ای باشد. این موضوع صحیح نیست زیرا باشگاه تعهدات خود را انجام داده و می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: پوست‌اندازی باشگاه‌ها در نیم فصل همیشه وجود داشته است. اکنون بسیاری از باشگاه‌ها لیستی دارند که بازیکنان ما در لیست‌شان باشند. ما هم لیستی داریم که شامل نفرات تیم‌های دیگر است. ممکن است به خاطر افکار فنی جابجایی‌هایی اتفاق بیفتد اما نباید رفتن بازیکن را مدنظر قرار بدهیم. بلکه آمدن بازیکن هم می‌تواند تیم را تکمیل کند. امیدوارم در زمان نقل و انتقالات تراکتور تکمیل شود، مطابق لیستی که خمز خواکین و مارکو داده‌اند.