✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: امام جمعه تبریز گفت: در پائیز و زمستان مازوت سوزی نیروگاه تبریز به عامل بزرگ زیست محیطی و آلایندگی تبدیل می‌شود، از مسئولان امر در خواست می‌کنم اگر قرار است کاری انجام بدهند باید از همین امروز شروع کنند.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، حجت الاسلام […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: امام جمعه تبریز گفت: در پائیز و زمستان مازوت سوزی نیروگاه تبریز به عامل بزرگ زیست محیطی و آلایندگی تبدیل می‌شود، از مسئولان امر در خواست می‌کنم اگر قرار است کاری انجام بدهند باید از همین امروز شروع کنند.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی(ره) اظهار کرد: من اینجا لازم می دانم به مسوولان امر یادآوری کنم که مبادا بمانند مسئله آب( در تابستان) غفلت کنند و در کوران کم آبی به دنبال تغییر و یا جابه جایی خط انتقال باشند.
وی افزود: در پائیز و زمستان مازوت سوزی نیروگاه تبریز به عامل بزرگ زیست محیطی و آلایندگی تبدیل می‌شود، از مسوولان امر در خواست می‌کنم اگر قرار است کاری انجام بدهند باید از همین امروز شروع کنند در هنگامه بحران نباید پروژه‌های کوتاه مدت و یا میان مدت باشند و زحمت مضاعف به مردم تحمیل کنند.
امام جمعه تبریز گفت: دستگاه‌های مختلف در قانون هوای پاک مسئولیت دارند و باید در عمل به این تکلیف تاخیر و یا ترک فعل نداشته باشند.
خطیب جمعه تبریز با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت پیامبر اسلام (ص ) و امام جعفر صادق (ع) افزود: همه باید بکوشند در این هفته مبارک از رفتار و گفتارهای تفرقه انگیز خودداری کرده و با رعایت وحدت حول محور ولایت فقیه دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید کنند.