مشکلات حقوق کارکنان وزارتخانه فرهنگ را تا حدی برطرف کردیم
مشکلات حقوق کارکنان وزارتخانه فرهنگ را تا حدی برطرف کردیم

✅ اسماعیلی در حاشیه جلسه هیئت وزیران: مشکلات حقوق کارکنان وزارتخانه فرهنگ را تا حدی برطرف کردیم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طبق مصوبه روز گذشته دولت، عقب ماندگی حقوق و دستمزد کارکنان وزارتخانه را تا حدی برطرف کردیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران، اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از […]


اسماعیلی در حاشیه جلسه هیئت وزیران: مشکلات حقوق کارکنان وزارتخانه فرهنگ را تا حدی برطرف کردیم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طبق مصوبه روز گذشته دولت، عقب ماندگی حقوق و دستمزد کارکنان وزارتخانه را تا حدی برطرف کردیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران، اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در […]

اسماعیلی در حاشیه جلسه هیئت وزیران:

مشکلات حقوق کارکنان وزارتخانه فرهنگ را تا حدی برطرف کردیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طبق مصوبه روز گذشته دولت، عقب ماندگی حقوق و دستمزد کارکنان وزارتخانه را تا حدی برطرف کردیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران، اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن نوروز و ماه مبارک رمضان در رابطه با سفر ونزوئلا، اظهار داشت: سفر بسیار خوبی با تفاهم‌های بسیار خوبی صورت گرفت. قرار شد دو تفاهم نامه جامع رسانه‌ای و فرهنگی را امضا کنیم.

وی عنوان کرد: نکته بعدی در مورد کارکنان وزارتخانه و نهادهای تابعه است که طبق مصوبه روز گذشته دولت، عقب ماندگی حقوق و دستمزد کارکنان وزارتخانه را تا حدی برطرف کردیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری همایش حکیم نظامی را داشتیم و تندیس آماده شده در میدان ونک نصب خواهد شد. ما به اینها به عنوان مظهر تمدن فرهنگی ایران بزرگ اسلامی نگاه می‌کنیم.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ تحولات مهمی اعم از برگزاری موفقیت آمیز جشنواره‌های فجر را داشتیم و وزارت ارشاد به تمامی یا اکثریت قریب به اتفاق وعده‌های خود که اعلام کرده بود، جامعه عمل پوشانده است.

ادامه دارد…

مشکلات حقوق کارکنان وزارتخانه فرهنگ را تا حدی برطرف کردیم