✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: جانشین انتظامی شهرستان میانه گفت: مردی ۴۲ساله در استخر پلیمری روستای خانقاه بخش کندوان این شهرستان غرق شد.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، سرهنگ حسن رفیعی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن فردی در استخر […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: جانشین انتظامی شهرستان میانه گفت: مردی ۴۲ساله در استخر پلیمری روستای خانقاه بخش کندوان این شهرستان غرق شد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، سرهنگ حسن رفیعی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن فردی در استخر پلیمری روستای خانقاه بخش کندوان، ماموران جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، مردی ۴۲ساله بر اثر بی احتیاطی و به دلیل عدم تسلط و مهارت کافی در استخر پلیمری، غرق شده است.
جانشین انتظامی شهرستان میانه ادامه داد: جسد این فرد توسط نیروهای امدادی کشف و به سردخانه منتقل شد.
وی با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش از خانواده‌ها درخواست کرد: به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادث تلخی با توجه به فصل گرما در کنار رودخانه‌ها و آبشارها و استخرها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کرده تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.