فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان ترویج شود
فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان ترویج شود

✅ به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران از کردستان، سردار امان‌الله گشتاسبی روز جمعه در دیدار با خانواده شهیدان کرمی و سرهنگ محمد رضا مومنی فرمانده سابق سپاه شهرستان قروه، حرکت در مسیر شهدا را وظیفه اصلی مردم و مسئولان دانست. وی تاکید کرد: ما مسئولان وظیفه داریم با عمل صحیح و خدمتگزاری […]


به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران از کردستان، سردار امان‌الله گشتاسبی روز جمعه در دیدار با خانواده شهیدان کرمی و سرهنگ محمد رضا مومنی فرمانده سابق سپاه شهرستان قروه، حرکت در مسیر شهدا را وظیفه اصلی مردم و مسئولان دانست.

وی تاکید کرد: ما مسئولان وظیفه داریم با عمل صحیح و خدمتگزاری به مردم دین خود را به شهدا ادا کنیم؛ چراکه شهدا جانشان را در همین راه باختند.

فرمانده سپاه بیت‌القدس کردستان یادآور شد: امنیت پایدار امروز و پیشرفت در عرصه‌های مختلف، حاصل رشادت و جان‌فشانی‌های شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان امنیت است و در این راه قدم برداریم.

شهید فرهنگ کرمی هفتم شهریور ۱۳۳۹ دیده به جهان گشود و ۲۸ آبان ۱۳۵۹، به عنوان بسیجی در جبهه حضور و در “کنجان چم” ایلام به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید اسماعیل کرمی متولد ۶ بهمن سال ۱۳۵۰، دوم مردادماه سال ۱۳۹۰ در مرز اشنویه در درگیری با گروهک‌های ضد انقلاب به شهادت رسید.

سرهنگ محمدرضا مومنی، فرمانده سپاه قروه نیز ۱۳ اسفند سال گذشته بر اثر سانحه تصادف به دیار باقی شتافت.

انتهای پیام/