دومین نمایشگاه بین المللی گردشگری در تبریز برگزار می شود
دومین نمایشگاه بین المللی گردشگری در تبریز برگزار می شود

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: رئیس کانون تشکل های گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی گردشگری و دهمین نمایشگاه صنایع دستی در ماه آینده در تبریز خبر داد.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، رشید رجب پور، این مطلب را در جمع خبرنگاران بیان کرد و افزود: تاکنون کشورهای […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: رئیس کانون تشکل های گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی گردشگری و دهمین نمایشگاه صنایع دستی در ماه آینده در تبریز خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، رشید رجب پور، این مطلب را در جمع خبرنگاران بیان کرد و افزود: تاکنون کشورهای ترکیه، عراق، اقلیم کردستان عراق، ارمنستان، جمهوری آذربایجان برای حضور در این نمایشگاه که از ۲۶ تا ۲۹ مهرماه در نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود اعلام آمادگی کرده اند.
رجب پور همچنین ازحضور همه استانهای کشور در این نمایشگاه خبر داد و تاکید کرد: توسعه صنعت گردشگری بدون کمک رسانه ها میسر نیست.
رییس انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی آذربایجان شرقی با تاکید بر نقش مهم رسانه‌ها در توسعه صنعت گردشگری، گفت: هرگونه اقدام و برنامه‌ریزی در این حوزه بدون همکاری و کمک اصحاب رسانه‌ عقیم می ماند.