سوروس امپراطوری مالی خود را به فرزند ارشدش واگذار کرد
سوروس امپراطوری مالی خود را به فرزند ارشدش واگذار کرد

✅ خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: جورج سوروس میلیاردر آمریکایی اعلام کرد که امپراطوری مالی خود را به فرزند بزرگش «الکساندر» واگذار کرده است. به گزارش  رویترز، سوروس ۹۲ ساله در مصاحبه‌ای با وال استریت ژورنال که یکشنبه منتشر شد، با تایید اینکه گروه «بنیادهای جامعه باز» و بقیه امپراطوری مالی ۲۵ میلیارد […]


خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: جورج سوروس میلیاردر آمریکایی اعلام کرد که امپراطوری مالی خود را به فرزند بزرگش «الکساندر» واگذار کرده است. به گزارش  رویترز، سوروس ۹۲ ساله در مصاحبه‌ای با وال استریت ژورنال که یکشنبه منتشر شد، با تایید اینکه گروه «بنیادهای جامعه باز» و بقیه امپراطوری مالی ۲۵ میلیارد دلاری‌اش را به پسر ارشدش واگذار […]

خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: جورج سوروس میلیاردر آمریکایی اعلام کرد که امپراطوری مالی خود را به فرزند بزرگش «الکساندر» واگذار کرده است.

به گزارش  رویترز، سوروس ۹۲ ساله در مصاحبه‌ای با وال استریت ژورنال که یکشنبه منتشر شد، با تایید اینکه گروه «بنیادهای جامعه باز» و بقیه امپراطوری مالی ۲۵ میلیارد دلاری‌اش را به پسر ارشدش واگذار کرده است، گفت که الکساندر کنترل این دارایی‌ها را در دست گرفته است.

الکساندر ۳۷ ساله به وال استریت ژورنال گفت که وی «سیاسی‌تر» از پدرش خواهد بود و قصد دارد همچنان از محل پول‌های خانوادگی‌اش به نامزدهای چپ‌گرای سیاسی آمریکا کمک کند.

وی افزود که دامنه اولویت‌های بنیادهای جامعه باز را گسترش خواهد داد و از سقط جنین و برابری جنسیتی حمایت خواهد کرد.

به نوشته وال استریت ژورنال، الکساندر در ماه دسامبر به عنوان رئیس بنیادهای جامعه باز انتخاب شد. این بنیاد سالانه یک و نیم میلیارد دلار به گروه‌هایی کمک می‌کند که از حقوق بشر در سراسر دنیا حمایت و به ایجاد دموکراسی کمک می‌کنند.

سوبرانیام جایشانکار وزیر خارجه هند بهمن ماه گذشته درباره سوروس و بنیاد جامعه باز گفت: او پیر، ثروتمند و خطرناک است، زیرا اتفاقی که می‌افتد این است که چنین افرادی و چنین دیدگاه‌ها و سازمان‌هایی از این دست در واقع منابع را برای شکل دادن به روایت‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند.

نیکولای پاتروشف دبیر شورای امنیت روسیه اردیبهشت امسال گفت: سازمان‌های جورج سوروس به تنهایی سالانه ۸۰۰ میلیون دلار برای تولید ویدیوهای تخیلی، عکس‌های جعلی و سایر اسناد تقلبی در شبکه‌های اجتماعی صرف می‌کنند.

سوروس امپراطوری مالی خود را به فرزند ارشدش واگذار کرد