دستگاه‌های امنیتی عاملان مسمومیت دانش‌آموزان را شناسایی کنند
دستگاه‌های امنیتی عاملان مسمومیت دانش‌آموزان را شناسایی کنند

✅ پزشکیان در گفتگو با مهر: دستگاه‌های امنیتی عاملان مسمومیت دانش‌آموزان را شناسایی کنند عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: گروهی در حال ایجاد ناامنی در کشور هستند و دستگاه‌های امنیتی باید هر چه زودتر عاملان مسمومیت دانش‌آموزان را شناسایی و با آنان برخورد کنند. مسعود پزشکیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری امین […]


پزشکیان در گفتگو با مهر: دستگاه‌های امنیتی عاملان مسمومیت دانش‌آموزان را شناسایی کنند عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: گروهی در حال ایجاد ناامنی در کشور هستند و دستگاه‌های امنیتی باید هر چه زودتر عاملان مسمومیت دانش‌آموزان را شناسایی و با آنان برخورد کنند. مسعود پزشکیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران، در پاسخ به […]

پزشکیان در گفتگو با مهر:

دستگاه‌های امنیتی عاملان مسمومیت دانش‌آموزان را شناسایی کنند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: گروهی در حال ایجاد ناامنی در کشور هستند و دستگاه‌های امنیتی باید هر چه زودتر عاملان مسمومیت دانش‌آموزان را شناسایی و با آنان برخورد کنند.

مسعود پزشکیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه گروهی عامل مسمومیت سریالی دانش‌آموزان کشورمان هستند، گفت: نمی‌دانم ردپای چه گروهی پشت این قضیه است، اما کلیت ماجرا این است که این کار از روی عمد در حال انجام است.

وی بیان کرد: گروهی در حال ایجاد ناامنی در کشور هستند و دستگاه‌های امنیتی باید هر چه زودتر عاملان مسمومیت دانش‌آموزان را شناسایی و با آنان برخورد کنند. وقوع این اتفاق برای کشور ما پذیرفتنی نیست.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بر اساس جلسه اخیر کمیسیون‌های بهداشت و آموزش مجلس با چند تن از مسئولان و وزرای ذیربط تاکنون چند شهر درگیر مسمومیت دانش‌آموزان شده‌اند، گفت: بنده در آن جلسه نبودم، اما مسمومیت سریالی دانش‌آموزان در شهرهای متعددی اتفاق افتاده است.

دستگاه‌های امنیتی عاملان مسمومیت دانش‌آموزان را شناسایی کنند