رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت: خدمات ارزنده‌ای در دولت صورت می‌گیرد، اما گاه خوب اطلاع‌رسانی نمی‌شود
رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت: خدمات ارزنده‌ای در دولت صورت می‌گیرد، اما گاه خوب اطلاع‌رسانی نمی‌شود

✅ پایگاه خبری خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران : مهر: سپهر خلجی ظهر پنجشنبه در دیدار با استاندار فارس ضمن ابراز رضایت از حجم اطلاع‌رسانی رسانه‌ها در سفر دوم رئیس‌جمهور به فارس گفت: باید تمام ظرفیت‌های موجود را در امر اطلاع‌رسانی صحیح و سریع بسیج کرد. رئیس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: حجم […]


پایگاه خبری خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران : مهر: سپهر خلجی ظهر پنجشنبه در دیدار با استاندار فارس ضمن ابراز رضایت از حجم اطلاع‌رسانی رسانه‌ها در سفر دوم رئیس‌جمهور به فارس گفت: باید تمام ظرفیت‌های موجود را در امر اطلاع‌رسانی صحیح و سریع بسیج کرد. رئیس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: حجم اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته در سفر […]

پایگاه خبری خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران :

مهر: سپهر خلجی ظهر پنجشنبه در دیدار با استاندار فارس ضمن ابراز رضایت از حجم اطلاع‌رسانی رسانه‌ها در سفر دوم رئیس‌جمهور به فارس گفت: باید تمام ظرفیت‌های موجود را در امر اطلاع‌رسانی صحیح و سریع بسیج کرد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: حجم اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته در سفر دوم ریاست‌جمهوری به فارس در مقایسه با سفر اول چند برابر شده که مایه دلگرمی است.

خلجی گفت: با برنامه‌ریزی باید از رسانه ملی، فضای مجازی و انسان رسانه‌ها در جهت اطلاع‌رسانی استفاده شود.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت داشت: کار و خدمات ارزنده‌ای در دولت صورت می‌گیرد، اما به دلیل اینکه گاه خوب اطلاع‌رسانی نمی‌شود، مردم از آن‌ها با خبر نمی‌شوند و درک نمی‌کنند و اگر این کار صورت بگیرد سبب امیدآفرینی می‌شود.

وی ادامه داد: باید در هر پروژه جنبه‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی را در نظر گرفت تا مردم به درستی از آن‌ها با خبر شوند.