حجت الاسلام قمی انتخاب زاکانی را تبریک گفت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حجت الاسلام قمی انتخاب زاکانی را تبریک گفت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پیامی انتخاب علیرضا زاکانی را به عنوان شهردار تهران تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: برادر گرانقدرم، جناب آقای دکتر علیرضا زاکانی – دامت توفیقاته شهردار محترم تهران انتخاب جناب‌عالی را که از پیشروان ایثار و جهاد، و از […]



به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پیامی انتخاب علیرضا زاکانی را به عنوان شهردار تهران تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

برادر گرانقدرم، جناب آقای دکتر علیرضا زاکانی – دامت توفیقاته

شهردار محترم تهران

انتخاب جناب‌عالی را که از پیشروان ایثار و جهاد، و از سربازان کارآمد رهبری و خادمان کاردان ملت ایران هستید، تبریک می‌گویم.

تهران برای بنده و همسنگرانم در سازمان تبلیغات اسلامی، نه تنها پایتخت سرزمین آزادگان، بلکه عاصمه امّ القراء امت اسلام است؛ برای ما، تهران، شهر مؤمنان و مجاهدان و شهیدان است؛ شهری که قلب نهضت اسلامی در سینه آن می تپد و کانون فیضان امید و انگیزه و حرکت در جان امت و ملت است.

سازمان تبلیغات اسلامی و بلکه نهضت تبلیغات انقلاب اسلامی، آمادگی کامل دارد تا در راهبری عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی، تمام قد در کنار شهرداری تهران بایستد و شما و همکاران‌تان را در ساختن شهری الگو و الهام‌بخش برای حیات باکرامت، و پیشرو و پیشران در بازتولید مدنیت ایرانی و تمدن اسلامی یاری رساند.

امید که در دوره خدمت شما در شهرداری تهران، که همزمان با آغاز به کار دولت تحول‌خواه و خدمتگزار حضرت آیت الله رئیسی است، مردم ارجمند شهر تهران، طعم شیرین خدمت خالصانه و مؤثر را در کام خود به‌نیکی بچشند.

محمد قمی

۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ هجری شمسی

۲۴ محرم‌الحرام ۱۴۴۳ هجری قمری

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir