تمام تصمیمات مجلس در دو ماه اخیر زیربنای اقتصادی داشته؛ مباحث حجاب صرفا مدت کوتاهی مطرح شد
تمام تصمیمات مجلس در دو ماه اخیر زیربنای اقتصادی داشته؛ مباحث حجاب صرفا مدت کوتاهی مطرح شد

✅ پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : توجه مجلس و دولت به مسئله حجاب باعث شده مسائل اقتصادی خرد و کلان از دستور کار کنار گذاشته شود. حداقل آنچه در سطح جامعه شنیده می‌شود و از رفتار مجلس برداشت می‌شود، بی توجهی به امر اقتصاد در شرایط فعلی است. علیرضا شهبازی، نماینده مجلس درباره کنار […]


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

توجه مجلس و دولت به مسئله حجاب باعث شده مسائل اقتصادی خرد و کلان از دستور کار کنار گذاشته شود. حداقل آنچه در سطح جامعه شنیده می‌شود و از رفتار مجلس برداشت می‌شود، بی توجهی به امر اقتصاد در شرایط فعلی است.

علیرضا شهبازی، نماینده مجلس درباره کنار گذاشتن اولویت‌های اقتصادی و پرداختن به مسئله حجاب توسط دولت و مجلس به «انتخاب» گفت: اتفاقی که در مجلس درباره حجاب و اقتصاد در حال وقوع است، برعکس روایت شماست. تمام مصوبات و جلسات نظارتی که داریم زمینه‌های اقتصادی دارد و شعار سال رشد تولید و مهار تورم است. بحث حجاب، لایحه دولت بود و مجلس هم برای کار بیشتر تصمیم گرفت که در کمیسیون فرهنگی و قضایی بررسی شود. احتمالا در هفته‌های آینده بحث حجاب در دستور می‌آید. مهم‌ترین دستور‌های مجلس طی ماه‌های اخیر مباحث اقتصادی و نظارت بر عملکرد سازمان‌ها و وزارت خانه‌های اقتصادی بوده است.

وی در ادامه در رابطه با پیگیری‌های یک ماه اخیر مجلس اشاره کرد: در زمینه‌های مختلف پیگیری‌هایی داشته ایم. بحث مسکن، تکمیل پیشنهادهای جهش تولید در کمیسیون مربوطه داشته‌ایم. اگر یک مروری داشته باشید تمام تصمیمات مجلس طی دو ماه اخیر زیربنای اقتصادی داشته و مباحث حجاب صرفا مدت کوتاهی مطرح شد.

شهبازی درباره احتمال استیضاح وزرای اقتصادی طی نظارت‌های مجلس گفت: استیضاح در یک مرحله با توضیحاتی که وزیر اقتصاد داد امضا کنندگان قانع شدند و استیضاح منتفی شد. در بحث نظارتی جلسات متعددی را در کمیسیون‌های مربوطه، سه‌شنبه‌ها برگزار کردیم که الان دوشنبه‌ها برگزار می‌شود. وزرای اقتصادی در این کمیسیون‌ها همواره حضور داشته و پاسخگوی نمایندگان هستند.

تمام تصمیمات مجلس در دو ماه اخیر زیربنای اقتصادی داشته؛ مباحث حجاب صرفا مدت کوتاهی مطرح شد

نوشته تمام تصمیمات مجلس در دو ماه اخیر زیربنای اقتصادی داشته؛ مباحث حجاب صرفا مدت کوتاهی مطرح شد اولین بار در پایگاه خبری- تحلیلی خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران/ پایگاهی برای مردم ایران. پدیدار شد.