تبریز اولین پایتخت جهان تشیع است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
تبریز اولین پایتخت جهان تشیع است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پور محمدی شامگاه پنج شنبه در آئین اختتامیه هجدهمین اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی که در مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، گفت: در این اجلاس، پیرغلامان حسینی از ۲۰ کشور مسلمان گرد هم آمده‌اند و تبریز به میزبانی از پیرغلامان و خادمان حسینی افتخار می‌کند. استاندار […]



به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پور محمدی شامگاه پنج شنبه در آئین اختتامیه هجدهمین اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی که در مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، گفت: در این اجلاس، پیرغلامان حسینی از ۲۰ کشور مسلمان گرد هم آمده‌اند و تبریز به میزبانی از پیرغلامان و خادمان حسینی افتخار می‌کند.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: تبریز اولین پایتخت جهان تشیع است که همه روزگار خود را با مرثیه سرایی ابا عبدالله الحسین سپری کرده و شعار این اجلاسیه نیز، نوحه‌ای است که همه ما از کودکی ورد زبان خود ساخته‌ایم.

وی افزود: افتخار می‌کنیم که این همایش با شکوه هرچه تمام در تبریز برگزار می‌شود و در رأس تمام این فداکاری‌ها، راهنمایی ارزشمند نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، همت والای ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و ۱۴ تیم و کمیته که در طول مدت کوتاه، تلاش کرده‌اند تا این اجلاس، با شکوه هر چه تمام برگزار شود.

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir