برکناری مدیر گستاخ: جرمش آن بود که اسرار هویدا می کرد!
برکناری مدیر گستاخ: جرمش آن بود که اسرار هویدا می کرد!

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: یکی از مدیران سازمان تامین اجتماعی به خاطر اظهارنظری عجیب در مورد فروش جزایر قشم و کیش برای بازپرداخت بدهی های معوقه بازنشستگان برکنار شد. البته که باید با هر کس خودی و غیرخودی که چشم چپ به تمامیت ارضی ایران داشته باشد چنین بی مدارا و بی […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: یکی از مدیران سازمان تامین اجتماعی به خاطر اظهارنظری عجیب در مورد فروش جزایر قشم و کیش برای بازپرداخت بدهی های معوقه بازنشستگان برکنار شد. البته که باید با هر کس خودی و غیرخودی که چشم چپ به تمامیت ارضی ایران داشته باشد چنین بی مدارا و بی ملاحظه برخورد شود.

ای کاش با همه مدیران ارشد و میانی کشور در هر پست و مقام و جایگاهی چه با حرف و چه با عمل و رفتار و ریای خویش، خطوط قرمز کشورمان را رد شود برخورد قاطعانه صورت گرفته و در اسرع وقت برکنار ، عزل و محاکمه شود.

اما در این گفته و عزل سریع هزار حرف ناگفته و یک نکته باریک تر از مو وجود دارد. این مدیر، پر بیراهه نگفته بود. او هشدار و انذار داده بود. یک احتمال و یک پیشگویی ساده ای بود که شاید نحوه بیانش ناراست و ناروا بود. خلاصه کلام این مدیر ساده لوح این بود:

اگر پاشنه در مدیریت و مملکت داری بر روی همین پاشنه بچرخد مانند انسانی که چیزی برای از دست دادن ندارد ناگزیر از فروش کلیه و قرنیه و بخشی از کبد خود خواهد بود تا کلیت بدن خود را حفظ کند.

چرا از حرف این مدیر که با لحنی ناروا و ادبیاتی باب میل ما بیان نشده چنین آشفته شدیم؟

یاد آن شعر حضرت حافظ افتادیم:

گفت آن یار کزو گشت سر دار بلند                 جرمش این بود که اسرار هویدا می کرد

#پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران

#خوش_نیت

#تامین_اجتماعی

#بازنشستگان

#وزارت_کار