مجوز واکسن های داخلی کرونا هر چه سریع تر صادر شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
مجوز واکسن های داخلی کرونا هر چه سریع تر صادر شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش خبرگزاری مهر، نشست وزیر بهداشت با رئیس و مدیران سازمان غذا و دارو به منظور بررسی مجموعه اقدامات انجام شده، روز دوشنبه در محل ساختمان سازمان غذا و دارو برگزار شد. بهرام عین اللهی پس از توضیحات محمدرضا شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو، اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش روی […]



به گزارش خبرگزاری مهر، نشست وزیر بهداشت با رئیس و مدیران سازمان غذا و دارو به منظور بررسی مجموعه اقدامات انجام شده، روز دوشنبه در محل ساختمان سازمان غذا و دارو برگزار شد.

بهرام عین اللهی پس از توضیحات محمدرضا شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو، اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش روی سازمان در حوزه‌های مختلف در خصوص مجموعه اقداماتی که باید در این سازمان انجام شود، اظهاراتی را مطرح کرد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه در دوران بحرانی هستیم و باید به مشکلات هم بحرانی رسیدگی شود، بر ضرورت تسریع در روند صدور مجوز برای واکسن‌های داخلی کرونا تاکید کرد.

عین اللهی با اشاره به تعداد مرگ و میر در کشور، بر ضرورت توجه به تولید داخل تاکید کرد و گفت: باید توجه ویژه ای به کیفیت داروهای تولید داخل شود و در همین راستا اقدامات رسانه‌ای و فرهنگی متعددی انجام شود.

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir