استخراج گنجینه دفاع مقدس، گام بزرگی برای آگاه‌سازی جوانان است
استخراج گنجینه دفاع مقدس، گام بزرگی برای آگاه‌سازی جوانان است

✅ باقری در جمع خبرنگاران اعلام کرد؛ استخراج گنجینه دفاع مقدس، گام بزرگی برای آگاه‌سازی جوانان است رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دفاع مقدس و استخراج این گنجینه و بیان هنرمندانه آن به نسل جوان قطعاً خواهد توانست گام بزرگی را در جهت آگاه سازی جوانان بردارد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران، […]


باقری در جمع خبرنگاران اعلام کرد؛ استخراج گنجینه دفاع مقدس، گام بزرگی برای آگاه‌سازی جوانان است رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دفاع مقدس و استخراج این گنجینه و بیان هنرمندانه آن به نسل جوان قطعاً خواهد توانست گام بزرگی را در جهت آگاه سازی جوانان بردارد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران، سرلشکر محمد باقری رئیس […]

باقری در جمع خبرنگاران اعلام کرد؛

استخراج گنجینه دفاع مقدس، گام بزرگی برای آگاه‌سازی جوانان است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دفاع مقدس و استخراج این گنجینه و بیان هنرمندانه آن به نسل جوان قطعاً خواهد توانست گام بزرگی را در جهت آگاه سازی جوانان بردارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، گفت: در سالگرد عملیات کربلای ۵ نمایشگاه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شده است و بنده امروز توانستم به طور فشرده نمایشگاه را ببینم و در جمع مدیران بنیاد حضور پیدا کنم. مانند همیشه چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی شاهد پیشرفت کار عزیزانمان بودم.

وی بیان کرد: در روز ۳۱ شهریور شاهد حضور پیشکسوتان دفاع مقدس در محضر مقام معظم رهبری و شنیدن رهنمودهای این بزرگوار بودیم. در این جهت دوستان تلاش مضاعفی کردند و برنامه‌های اساسی برنامه پنج ساله کشور با پیشبرد معارف و فناوری باقیمانده در دفاع مقدس انجام خواهد شد.

سردار باقری اظهار داشت: آنچه مهم است، جنگ ترکیبی امروز و نبرد شناختی است که جبهه استکبار و دشمنان علیه ملت ایران در پیش گرفته اند. دفاع مقدس و استخراج این گنجینه و بیان هنرمندانه آن به نسل جوان قطعاً خواهد توانست گام بزرگی را در جهت آگاه سازی جوانان عزیزمان نسبت به تاریخ نورانی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های گوناگون کشور بر اساس دفاع مقدس داشته باشد. ان شاءالله این امر در برنامه‌های دوستان خواهد بود و سال به سال شاهد پیشرفت آنها باشیم.

استخراج گنجینه دفاع مقدس، گام بزرگی برای آگاه‌سازی جوانان است