✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: رئیس اورژانس استان آذربایجان شرقی از مصدومیت ۵۰۸ نفر بر اثر استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال ۱۴۰۲ خبر داد.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، دکتر جعفری تشریح این خبر گفت: از ساعت ۸ صبح بیست و دوم اسفند تا ۸ صبح بیست و […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: رئیس اورژانس استان آذربایجان شرقی از مصدومیت ۵۰۸ نفر بر اثر استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال ۱۴۰۲ خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، دکتر جعفری تشریح این خبر گفت: از ساعت ۸ صبح بیست و دوم اسفند تا ۸ صبح بیست و سوم اسفند جمعاً ۵۰۸ نفر دچار مصدومیت شدند که از این تعداد ۳۰۰ نفر در تبریز و ۲۰۸ نفر آنها شهرستان‌ها دچار آسیب شدند.
وی با بیان اینکه ۸۵ نفر از این تعداد در بیمارستان ها و بخش‌های مراقبت ویژه بستری شدند تصریح کرد: ۱۹۹ نفر آسیب چشمی، ۱۸۰ نفر سوختگی و دو نفر نیز قطع عضو و یکنفر جان باخت .
رئیس اورژانس استان آذربایجان شرقی افزود: از این تعداد ۳۰۳ نفر استفاده کننده مواد محترقه بودند و ۲۰۵ نفر هم رهگذران و تماشاچیان هستند .
گفتنی است این آمار مربوط به چهارشنبه آخر سال می‌باشد و ۹۹ نفر نیز از اول اسفند ماه دچار آسیب شده‌اند و یک نفر نیز فوت شده است.
لازم به توضیح است سال قبل ۴۳۷نفر در استان دچار مصدومیت شده بودند و بعد از تهران رتبه دوم از نظر تعداد مصدومین را آذربایجان شرقی به خود اختصاص داد