خط قرمز انتخابات مجلس اعلام شد/ تحرکات انتخاباتی کاندیداها رصد می شود!
خط قرمز انتخابات مجلس اعلام شد/ تحرکات انتخاباتی کاندیداها رصد می شود!

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: استاندار آذربایجان شرقی گفت: جهت‌گیری و همراهی سلبی یا ایجابی به نفع یا علیه داوطلبان انتخاباتی خط‌ قرمز است و باید کنترل شود که از امکانات سازمان‌ها و نهادها به نفع یا علیه داوطلبان سو استفاده نشود.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، عابدین خرّم در جلسه […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: استاندار آذربایجان شرقی گفت: جهت‌گیری و همراهی سلبی یا ایجابی به نفع یا علیه داوطلبان انتخاباتی خط‌ قرمز است و باید کنترل شود که از امکانات سازمان‌ها و نهادها به نفع یا علیه داوطلبان سو استفاده نشود.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، عابدین خرّم در جلسه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: تأکید می‌کنم که کتابچه قانون انتخابات باید تا زمان برگزاری انتخابات اسفندماه جلوی چشم فرماندار و بخشداران و هیئت‌های اجرایی باشد و همواره به آن رجوع کنند.
وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی دقیق فرمانداران و بخشداران برای آموزش فرایند برگزاری انتخابات در سطوح مختلف باید مدنظر باشد.
استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: اجرای دقیق زمان‌بندی اعلامی توسط ستاد انتخابات کشور نیز باید رعایت شود و اقدامات ستاد انتخابات استان باید مبتنی بر آن باشد.
خرّم با اشاره به نقش رسانه‌ها و فضای مجازی در مشارکت مردم در انتخابات گفت: رصد فضای حقیقی و مجازی در رابطه‌ با تحرکات انتخاباتی داوطلبان نیز باید مدنظر قرار گیرد.
وی افزود: جهت‌گیری و همراهی سلبی یا ایجابی به نفع یا علیه داوطلبان انتخاباتی خط‌قرمز ماست و باید کنترل شود که از امکانات سازمان‌ها و نهادها به نفع یا علیه داوطلبان سو استفاده نشود.
خرم ادامه داد: امیدوارم بتوانیم در مدت باقیمانده با رفع مشکلات و نواقص احتمالی و‌ مبتنی بر قانون انتخابات، یک انتخابات درشان و تراز نظام جمهوری اسلامی برگزار کنیم.