آتش زدن قیصریه به خاطر یک دستمال: سورپرایز موساد در تبریز!
آتش زدن قیصریه به خاطر یک دستمال: سورپرایز موساد در تبریز!

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: واقعا باید سرویس های اطلاعاتی و دشمنان دیرینه این خاک و ملک خیلی خوش به حال شان شود که بی سر و صدا اسم شان در شهر تبریز بر سر زبان ها می افتد و رسانه ای می شود. باید خیلی عشق و حال کنند که بی سر […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: واقعا باید سرویس های اطلاعاتی و دشمنان دیرینه این خاک و ملک خیلی خوش به حال شان شود که بی سر و صدا اسم شان در شهر تبریز بر سر زبان ها می افتد و رسانه ای می شود. باید خیلی عشق و حال کنند که بی سر و صدا و بی خبر در آن سوی کره خاکی بنشینند و بدون یک دلار هزینه کرد، شاهد شنیده شدن نام، عمل و لیاقت شان در قلب جهان اسلام باشند! خیلی باید سورپرایز شوند که از توانمندی آنها در کلانشهر شیعه نشین و مقاومی چون تبریز نام برده می شود!
وقتی که بر اساس دستورالعمل ماکیاولی، هدف وسیله را توجیه کند می توان در پوشش انقلابی گری و مثلا خیرخواهی و در پشت پرده برای کوبیدن رقبا و رسیدن به مطامع خویش و سهم خواهی هر حرف غلط، ناشایست و منافی امنیت ملی را هم بر زبان آورد و از موساد نام برد!
این روزها حال مدیریت شهرداری به خاطر برخی التهابات سیاسی و ادعاهای عجیب و غریب خوب نیست. مانند گوشت قربانی هر شخص حقیقی و حقوقی و هر رسانه منتسب به این گروه ها و اعضای شورا به خود اجازه می دهد تا خود را پشت برخی الفاظ پنهان کرده و با مایه گذاشتن از باورهای انقلابی و ملی و دینی، رقیب خود را بکوبند و تهدید کنند. این وسط آنچه مظلوم مانده، شهروندان خسته و کارمندان ناامید مدیریت شهری است.

اینجا بازار قیصریه ای را به آتش می کشند تا برای خویش دستمالی جور کنند. اینجا عده ای در پشت پرده نشسته اند و می خواهند برای این شهر کهن و بلدیه تاریخی آن و مدیریت زخم خورده اش در طی ادوار گذشته تعیین تکلیف کنند حتی اگر شده از موساد و سرویس های جاسوسی بیگانگان ذکر نامی شود! و چنین القا شود که چریک موساد در تبریز مدیران شهری را انتخاب می کند و مشاوره می دهد! واقعا در مورد اعتبار این شهر و امنیت ملی و منافع ملی چیزی می دانید یا نه؟ کوبیدن حریف به چه بهایی؟ چرا باید نام این سرویس های اطلاعاتی این قدر ساده و آسان بر زبان رانده شود؟ اگر اطلاعات موثقی دارید و اگر خیرخواه و مصلح این شهر و شهروندانش هستید اطلاعات سری خود را به مراجع ذیصلاح گزارش دهید نه اینکه این اتهامات سنگین را رسانه ای کنید.
گویی این شهر غیر از شهرداری اداره و سازمان دیگری ندارد. همان ها که در انتخابات اخیر شورا با آن درصد اندک مشارکت، ادعای سهم خواهی دارند!
محض رضای خدا فتیله این جنگ و تخاصم و جدال را پایین بکشید. انتصاب مدیران میانی حق مدیر ارشد یک سازمان است. تمام! بدون ماده و تبصره و قید و بند. طرفه آنکه اغلب معترضان و منتقدان و برخی اعضای شورا قسمت اول این عبارت را تائید می کنند اما با اضافه کردن ماده و تبصره ای دیگر در مقام یک مصلح و منتقد منصف ظاهر شده و با شرط و شروطی غیرعرفی و غیرقانونی حق مدیر ارشد را تضییع می کنند. نظارت باید بر عملکرد ها باشد و نه انتخاب تاکتیک ها و تکنیک ها و ابزارها!


انتصاب های جدید مدیران میانی شهرداری، به زعم تک تک ما می تواند دارای ایراد و اشکال باشد. هر فرد دیگری را هم منصوب می کردند ممکن بود این همه حرف و حدیث پشت آن وجود داشته باشد. قرار نیست شان شهردار تبریز، کلید دار شهر و به ویژه جایگاه و نام بلند تبریز به خاطر آنکه نظر شخصی و گروهی ما تامین نشده زیر سوال برود. ربط دادن انتصابات داخلی شهرداری تبریز به سرویس های جاسوسی کشورهای بیگانه و تعریف و تمجید از قدرت نفوذ آنها، جفای آشکار به این شهر و خیانت به منافع ملی است. گاهی صبر و تامل در حرف زدن و اندیشیدن در انتشار دیدگاه مان در رسانه های مورد حمایت مان، به مراتب بهتر و متین تر از آن است که برای تبلیغ و طرح نام خود سخنی بگوئیم!

یادداشت روز: محمدامین خوش نیت