بسیج جامعه زنان کُردستان با صدور بیانیه‌ حمله تروریستی در حرم شاهچراغ را محکوم کرد
بسیج جامعه زنان کُردستان با صدور بیانیه‌ حمله تروریستی در حرم شاهچراغ را محکوم کرد

✅ به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران از کردستان ، بسیج جامعه زنان کُردستان با انتشار بیانیه ای اقدامات مذبوحانه ، بزدلانه و ناجوانمردانه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و به خاک و خون کشیدن عده ای بی گناه توسط تروریست های تکفیری را محکوم کرد. بسم الله الرحمن الرحیمانا لله و […]


به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران از کردستان ، بسیج جامعه زنان کُردستان با انتشار بیانیه ای اقدامات مذبوحانه ، بزدلانه و ناجوانمردانه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و به خاک و خون کشیدن عده ای بی گناه توسط تروریست های تکفیری را محکوم کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر عملیات تروریستی شاه چراغ و شهادت و مجروح شدن مظلومانه جمعی از زائران و نمازگزاران این حرم اهل بیت علیهم السلام در شیراز، قلب یکایک مردم مسلمان کشورمان را فشرد و جریحه دار ساخت.

واکنش منفعلانه دشمنان جهانی و وطن فروشان داخلی به عزم راسخ دولت و ملت ولایی و انقلابی برای بالا بردن ایران مقتدر در تقویت بنیان اقتصادی و سامان دادن اشتغال و معیشت، با جلوه‌ای دیگر و به شیوه تروریست‌های تکفیری داعشی و شیوه مجاهدین خلق، کومله و دموکرات در دوران اول انقلاب، منجر به شهادت و مجروح شدن جمع کثیری از هموطنان نماز گزار و زائر شاه‌چراغ شد.

بسیج جامعه زنان کُردستان ضمن محکومیت قاطع این حمله تروریستی، اولا از مراجع قضایی در خواست می نماید عوامل مستقیم و غیر مستقیم این حمله وحشیانه را مجازات نموده و ثانیا از نیروهای نظامی مقتدر کشورمان درخواست می کند با شناسایی سازمان های تروریستی پشت صحنه، به آنها امان نداده و مقرهای پلید آنان را در هم بکوبد.

از خدای سبحان برای شهدای مظلوم این حمله تروریستی طلب علو درجات و برای مجروحان طلب شفای عاجل داریم و ایمان داریم خون پاک این شهدای عزیز و بی گناه دامان تروریست های مزدور و صاحبان خبیث آنها را خواهد گرفت و کاخ ظلم آنان را غرق خواهد کرد، ان شاء الله.

انتهای پیام/