۴۶۹ داوطلب در کردستان برای انتخابات مجلس پیش ثبت نام کردند
۴۶۹ داوطلب در کردستان برای انتخابات مجلس پیش ثبت نام کردند

✅ به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران از کردستان،مهدی رمضانی در این باره اظهار کرد: در حوزه انتخابی سنندج، کامیاران و دیواندره ۱۷۸ نفر، قروه و دهگلان ۹۲ نفر، مریوان و سروآباد ۷۶ نفر، سقز و بانه ۵۳ نفر و بیجار هم ۷۰ نفر پیش ثبت نام کرده اند. وی یادآور شد: از […]


به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران از کردستان،مهدی رمضانی در این باره اظهار کرد: در حوزه انتخابی سنندج، کامیاران و دیواندره ۱۷۸ نفر، قروه و دهگلان ۹۲ نفر، مریوان و سروآباد ۷۶ نفر، سقز و بانه ۵۳ نفر و بیجار هم ۷۰ نفر پیش ثبت نام کرده اند.

وی یادآور شد: از این تعداد، ۶۰ نفر دارای مدرک دکترا معادل ۱۳ درصد داوطلبان، کارشناسی ارشد ۳۴۱ نفر( ۷۳ درصد داوطلبان)، کارشناسی ۵۵ نفر، حوزوی هفت نفر و ۶ نفر هم کاردانی هستند.

رئیس ستاد انتخابات کردستان ۹۱ درصد داوطلبان را مرد و ۹ درصد را هم زن اعلام کرد و ادامه داد: از تعداد داوطلبان ثبت نام کرده، ۴۲۹ نفر مرد و ۴۰ نفر را بانوان تشکیل داده اند.

رمضانی با بیان اینکه امروز آخرین فرصت برای پیش ثبت نام انتخابات مجلس است، افزود: طبق اطلاعیه ستاد انتخابات کشور، فرصت مشخص شده به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات کردستان یادآور شد: بعد از ثبت نام داوطلبان، مدارک آنان به نهادهای ذی ربط ارسال و بعد از وصول، نتایج از طریق پیامک به کاندیداها اعلام خواهد شد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال برگزار می شود.