۲۷ میلیارد تومان برای درمان و بیمه مددجویان کردستانی پرداخت شد
۲۷ میلیارد تومان برای درمان و بیمه مددجویان کردستانی پرداخت شد

✅ به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران از کردستان، آزاد زاهدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌اکنون سه هزار و ۶۷۵ بیمار خاص، صعب‌العلاج و زمین‌گیر تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند. وی افزود: در هفت ماهه امسال ۲۷ میلیارد تومان برای ارایه ۲۵ هزار مورد خدمات درمانی، بهداشتی و بیمه‌ای مددجویان […]


به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران از کردستان، آزاد زاهدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌اکنون سه هزار و ۶۷۵ بیمار خاص، صعب‌العلاج و زمین‌گیر تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند.

وی افزود: در هفت ماهه امسال ۲۷ میلیارد تومان برای ارایه ۲۵ هزار مورد خدمات درمانی، بهداشتی و بیمه‌ای مددجویان پرداخت شده است.

زاهدی تصریح کرد: از این مبلغ ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در زمینه پرداخت کمک هزینه فرانشیز درمانی و تأمین تجهیزات بیماران صعب‌العلاج و زمین‌گیر و عادی هزینه شده است.

رییس اداره درمان، بهداشت و بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز در زمینه کمک به رفع سو تغذیه مادران باردار و شیرده هزینه شده، ادامه داد: همچنین هشت میلیارد تومان برای حق بیمه اجتماعی سه هزار و ۳۰۰ مددجو پرداخت شده است.

رییس اداره درمان، بهداشت و بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد استان کردستان افزود: این حق بیمه شامل زنان سرپرست خانوار، مجری طرح‌های اشتغال و روستاییان بوده است.

انتهای پیام/