✅ به گزارش پایگاه خبری خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، خالد قدومی در سومین اجلاس مجمع جهانی مستضعفین با بیان این‌که «جنگ خیابانی به نفع مقاومت است»، اظهار داشت: امروز سی و نهمین روز مبارک طوفان الاقصی را سپری می‌کنیم و ما همچنان ایستادگی می‌کنیم. وی ادامه داد: قبل از حضور در نشست […]


به گزارش پایگاه خبری خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، خالد قدومی در سومین اجلاس مجمع جهانی مستضعفین با بیان این‌که «جنگ خیابانی به نفع مقاومت است»، اظهار داشت: امروز سی و نهمین روز مبارک طوفان الاقصی را سپری می‌کنیم و ما همچنان ایستادگی می‌کنیم.

وی ادامه داد: قبل از حضور در نشست شما با دوستانم در غزه صحبت کردم چون دوستانم در ایران از وضعیت غزه نگران هستند اما پاسخ ما این است: «نگران نباشید ما همچنان در حال مقاومت هستیم. به خدا ایمان عمیق و به کاری که انجام می‌دهیم ایمان راسخ داریم.»

نماینده جنبش حماس در ایران بیان داشت: جنگ خیابانی به نفع مقاومت است چرا که جنگ الکترونیکی در جنگ خیابانی هیچ کارایی ندارد.

خالد قدومی با بیان اینکه تاکنون حدود ۱۲ هزار نفر در غزه شهید شده‌اند، افزود: مجاهدان ما در فلسطین و حماس ارزیابی خوبی از میدان ارائه داده‌اند. طبق اعلام نیروهای القسام از ۶۰۰ تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی طی یک ماه گذشته در طوفان الاقصی ۱۸۲ تانک را منهدم کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت برجسته مردم فلسطین نیازمند نگاه ویژه جهانی است، یادآور شد: جرم‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا در حق مردم این منطقه مربوط به امروز نیست بلکه بیش از ۷۵ سال است که ادامه دارد.

نماینده جنبش حماس در ایران اظهار داشت: ۷۵ است که جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا را فریاد می زنیم به طوری که امروز مظلومیت مردم فلسطین را حتی مردم آمریکا، اروپا و یهودیان فهمیده‌اند و این بیانگر شکست ۷۵ سال تبلیغات غرب و صهیونیست‌ها برای مظلوم نمایی است.

وی ادامه داد: بیش از ۵۰۰ کامیون حاوی مواد غذایی و بهداشتی یک ماه است که پشت این گذرگاه برای انتقال کمک‌های انسان دوستان منتظر هستند و قطع آب و برق و تلفن و حمله‌های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس هر لحظه وضعیت مردم غزه را بدتر می‌کند.

خدومی بیان داشت: بنیامین نتانیاهو با حضور در اتاق جنگ دستور می‌دهد تا بیمارستان‌ها و مدارس غزه را با وجود حضور زنان و کودکان فلسطینی بمباران کنند به طوری که ۷۰ درصد شهدای غزه را زنان و کودکان غزه‌ای تشکیل داده‌اند.

وی با بیان اینکه غزه از نظر نظامی باید تقویت شود، گفت: چرا که ستون فقرات جهان اسلام و خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی، فلسطین است.

نماینده جنبش حماس در ایران در ادامه با بیان اینکه جنگ فعلی بین فلسطین و رژیم صهیونیستی نیست، بلکه بین اسلام و استکبار است، اضافه کرد: سید حسن نصرالله گفته است که «پیروزی حماس و غزه منفعت ملی و میهنی لبنان است.» این جمله بسیار اهمیت دارد یعنی اگر غزه شکست بخورد اسرائیل به سمت بیروت و پایتخت سایر کشورهای عربی پیشروی خواهد کرد. حاکمان ریاض و مصر باید نسبت به این مساله نگران باشند.

قدومی خسارت مستقیم رژیم صهیونیستی از جنگ را بالغ بر ۱۶ میلیارد دلار اعلام کرد و افزود: آمریکا به صورت روزانه تجهیزات جنگی پیشرفته‌ای را به اسرائیل می‌فرستد.