یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد / دستگیری ۳ قاچاقچی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد / دستگیری ۳ قاچاقچی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های خاش و سیب‌وسوران با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان، از جابه‌جایی محموله بزرگ مواد افیونی توسط اعضای یک باند حرفه‌ای، به حوزه استحفاظی این دو شهرستان مطلع […]



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های خاش و سیب‌وسوران با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان، از جابه‌جایی محموله بزرگ مواد افیونی توسط اعضای یک باند حرفه‌ای، به حوزه استحفاظی این دو شهرستان مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های خاش و سیب و سوران با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، شب گذشته سه دستگاه خودروی ۴۰۵ و یک دستگاه سواری پراید متعلق به اعضای این باند را هنگام تردد در محور سراوان- خاش شناسایی و تحت نظر قرار دادند. سوداگران مرگ که با ورود به منطقه کمین، خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران انتظامی قصد فرار از محل را داشتند.

وی عنوان کرد: در این درگیری مسلحانه، بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دیدند، با رهاکردن خودروها به‌سمت ارتفاعات منطقه متواری که با هوشیاری و سرعت عمل مأموران ۳ نفر از آن‌ها دستگیر شدند. مأموران در بازرسی از خودروهای توقیف شده در مجموع ۹۷۲ کیلو و ۳۷۵ گرم انواع مواد مخدر شامل، ۴۵۵ کیلو و ۸۹۵ گرم تریاک و ۵۱۶ کیلو و ۴۸۰ گرم حشیش به همراه مقادیری سلاح و مهمات جنگی کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های استان حضور فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمانسوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir