✅ به گزارش خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران، با اشاره به مصوبات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه، بیان کرد: کمیسیون در جلسه عصر امروز خود پیشنهادات الحاقی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی و مواردی را به تصویب رساند. نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون مصوب کرد سرمایه بانک‌هایی نظیر ملی، مسکن، […]


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران، با اشاره به مصوبات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه، بیان کرد: کمیسیون در جلسه عصر امروز خود پیشنهادات الحاقی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی و مواردی را به تصویب رساند.

نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون مصوب کرد سرمایه بانک‌هایی نظیر ملی، مسکن، سپه و توسعه تعاون تا سقف ۱۰۰ همت جهت ارائه تسهیلات ساخت و ساز مسکن در کشور ارتقا پیدا کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین کمیسیون مصوب کرد بخشودگی سود، دیرکرد و کارمزد و جریمه تسهیلات پرداختی کشاورزان تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای سال آینده اعمال شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ با اشاره پرداخت بدهی پیمانکاران به دولت، بیان کرد: کمیسیون با مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومان جهت ارائه اسناد تسویه برای پرداخت بدهی پیمانکاران به دولت موافقت کرد.

زارع بیان کرد: همچنین کمیسیون در مصوبه دیگری با کاهش عوارض واردات خودروهای برقی و کم مصرف موافقت کرد.

وی افزود: واردات و حقوق گمرکی این خودروها برای تاکسیرانی نیم واحد درصد و برای دیگر حوزه‌ها ۴ واحد درصد پیش‌بینی شد. همچنین حقوق ورودی خودروهای تمام هیبریدی هم ۱۵ درصد پیش‌بینی شد.