✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: تراکتور در آخرین بازی این فصل خود برابر مدعی استقلال هم نتوانست در تبریز ۳ امتیاز کامل را بگیرد تا از شش تقابل خود با سه تیم مدعی سپاهان، استقلال، پرسپولیس موفق به کسب دو امتیاز شده باشد.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، تراکتوری ها مقابل […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: تراکتور در آخرین بازی این فصل خود برابر مدعی استقلال هم نتوانست در تبریز ۳ امتیاز کامل را بگیرد تا از شش تقابل خود با سه تیم مدعی سپاهان، استقلال، پرسپولیس موفق به کسب دو امتیاز شده باشد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، تراکتوری ها مقابل پرسپولیس هر دو بازی رفت و برگشت را باختند و مقابل سپاهان و استقلال در تبریز به تساوی بدون گل رضایت دادند و در خانه این دو حریف شکست خوردند تا سهم تی تی ها از بازی های حساس بزرگ این فصل لیگ فقط ۲ امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن باشد.
جالب این که بدانید این تنها عملکرد ضعیف تراکتوری ها نیست آن ها در این شش مسابقه فقط یک گل به ثمر رسانده اند. تنها گل تراکتوری ها به جریان شکست ۳بر۱ بازی مقابل سپاهان برمی گردد . پرشورها در پنج بازی بعدی حتی در باز کردن دروازه حریفان خود ناکام ماندند
تراکتوری ها در پنج بازی از این شش دیدار پاکو خمز را بر روی نیمکت داشتند و یکبار هم حمید مطهری سرمربی گری را برعهده داشت.
امید تی تی ها برای کسب قهرمانی در این فصل کم رنگ تر شده و باید چشم به قهرمانی در جام حذفی بدوزند.
یادداشت: امید امیر نوایی