پیام تسلیت امیرعبداللهیان در پی حادثه آتش سوزی در عراق – پایگاه خبری خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران | اخبار ایران و جهان
پیام تسلیت امیرعبداللهیان در پی حادثه آتش سوزی در عراق – پایگاه خبری خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش پایگاه خبری خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، پیام حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در پی آتش سوزی شب گذشته در منطقه حمدانیه استان نینوای عراق بدین شرح است: برادر گرامی جناب آقای فؤاد حسینوزیر محترم امور خارجه جمهوری عراق سلام علیکم با کمال تأسف و تأثر، کشته و مجروح […]



به گزارش پایگاه خبری خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، پیام حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در پی آتش سوزی شب گذشته در منطقه حمدانیه استان نینوای عراق بدین شرح است:

برادر گرامی جناب آقای فؤاد حسین
وزیر محترم امور خارجه جمهوری عراق

سلام علیکم

با کمال تأسف و تأثر، کشته و مجروح شدن جمع زیادی از برادران و خواهران عزیز عراقی در حادثه آتش سوزی شب گذشته در منطقه حمدانیه استان نینوای عراق را به جنابعالی، دولت، ملت و مراجع عظام کشور همسایه و برادر عراق بویژه به خانواده‌های داغدار جانباختگان تسلیت می‌گویم.

از خداوند بزرگ و حکیم، برای درگذشتگان این حادثه تلخ و ناگوار، رحمت و غفران واسعه الهی، برای مجروحان شفای عاجل و برای خانواده‌های مصیبت دیده صبر و شکیبایی مسئلت می‌کنم.

در پایان یادآور می‌شوم که مراکز امدادی و درمانی جمهوری اسلامی ایران برای مساعدت به آسیب‌دیدگان و مجروحان این حادثه آمادگی دارند.

حسین امیرعبداللهیان
وزیر امور خارجه

پیام تسلیت امیرعبداللهیان در پی حادثه آتش سوزی در عراق – پایگاه خبری هشت صبح

نوشته پیام تسلیت امیرعبداللهیان در پی حادثه آتش سوزی در عراق – پایگاه خبری خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران اولین بار در پایگاه خبری- تحلیلی خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران/ پایگاهی برای مردم ایران. پدیدار شد.