✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز حمایت قاطع خود از مدیریت هوشیار، شهردار تبریز اعلام کرد و گفت: ما از عملکرد آقای هوشیار راضی هستیم و از او حمایت می کنیم. به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، حجت الاسلام رسول برگی در نشست خبری مشترک خود با […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز حمایت قاطع خود از مدیریت هوشیار، شهردار تبریز اعلام کرد و گفت: ما از عملکرد آقای هوشیار راضی هستیم و از او حمایت می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، حجت الاسلام رسول برگی در نشست خبری مشترک خود با شهردار با اصحاب رسانه گفت: آقای هوشیار فداکارانه کار می کند و ما از عملکرد آقای هوشیار راضی هستیم.

برگی افزود: ما هیچ تعارف و ملاحظه ای با عملکرد مدیران نداریم همچنان که هیچ بده بستانی نه با شهردار و نه با سایر مدیران شهرداری نداریم.
وی افزود: در خصوص برخی مسائل قضایی پیش آمده، و برخی شایعاتی که در فضای مجازی مطرح شده هر جا که لازم باشد و شهردار تبریز ملزم به پاسخگویی باشد ما هم در کنار شهردار هستیم.
برگی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال کاندیداتوری خود برای انتخابات مجلس اعلام کرد: بنده تاکنون تصمیمی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس نگرفته ام. حتی از چند شهر دیگر هم پیشنهاداتی شده اما جواب رد داده‌ام.