پاسخ منفی سازمان ملل به درخواست IPC برای حمل پرچم افغانستان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
پاسخ منفی سازمان ملل به درخواست IPC برای حمل پرچم افغانستان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، مراسم افتتاحیه شانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک به میزبانی توکیو از ساعت ۲۰ به وقت محلی (۱۵:۳۰) به وقت تهران برگزار می‌شود. ساعاتی پیش از این مراسم، کمیته بین‌المللی پارالمپیک اعلام کرد که یک داوطلب، پرچم افغانستان را در مراسم افتتاحیه حمل می‌کند. به دلیل مشکلات فعلی افغانستان […]



به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، مراسم افتتاحیه شانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک به میزبانی توکیو از ساعت ۲۰ به وقت محلی (۱۵:۳۰) به وقت تهران برگزار می‌شود.

ساعاتی پیش از این مراسم، کمیته بین‌المللی پارالمپیک اعلام کرد که یک داوطلب، پرچم افغانستان را در مراسم افتتاحیه حمل می‌کند.

به دلیل مشکلات فعلی افغانستان و سلطه طالبان بر این کشور، دو ورزشکار افغانستانی قادر به ترک این کشور و حضور در پارالمپیک نشدند.

کمیته بین‌المللی پارالمپیک امیدوار بود که نماینده دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان پرچم افغانستان را برای نشان دادن «همبستگی» با افغانستانی‌ها در استادیوم ملی در مراسم افتتاحیه حمل کند.

این در حالی است که «کریگ اسپنس» سخنگوی IPC ساعاتی قبل از مراسم در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که سازمان ملل به این درخواست پاسخ منفی داده و یک داوطلب پرچم افغانستان را حمل خواهد کرد.

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir