وحدت میان علمای تسنن و تشیع شاخصه ارزشمند جامعه اسلامی است
وحدت میان علمای تسنن و تشیع شاخصه ارزشمند جامعه اسلامی است

✅ به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران از کردستان، سردار امان الله گشتاسپی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با حضور در دفتر ماموستا فایق رستمی از زحمات چندین ساله وی در جبهه دفاع از دین و ارزش‌های نظام و انقلاب تقدیر کرد. وی افزود: اظهار کرد همراهی علمای اهل سنت کردستان در کنار روحانیون […]


به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران از کردستان، سردار امان الله گشتاسپی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با حضور در دفتر ماموستا فایق رستمی از زحمات چندین ساله وی در جبهه دفاع از دین و ارزش‌های نظام و انقلاب تقدیر کرد.

وی افزود: اظهار کرد همراهی علمای اهل سنت کردستان در کنار روحانیون اهل تشیع باعث امنیت و پیشرفت این استان شده که این یکی از شاخصه‌های ارزشمند جامعه اسلامی است.

سردار گشتاسبی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی خون‌بهای هزاران شهید مخلص، وارسته برجسته و پاک بود، شهدایی که در آن زمان پست، مقام و مادیات برایشان ارزشی نداشت بلکه خالصانه در راه خدا و انقلاب جان خود را فدا می‌کردند.

وی خطاب به ماموستا رستمی بیان داشت: برکت حضور، نفس گرم و معنوی جنابعالی به ما قدرت و توان می‌دهد که در راه خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ ننمایم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با تاکید بر اینکه امروز مردم ایران با چنگ و دندان از اسلام حفاظت می‌کنند، افزود: در مقطعی در صدر اسلام، اسلام واقعی پیاده شده است، اما از آن موقع تا امروز اسلام فراموش شده و فقط پوسته و نامی از آن ارائه شده است، اما امروز به برکت نظام و انقلاب مغز و استخوان اسلام واقعی در ایران است.

سردار گشتاسپی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از ماموستا رستمی در راستای اتحاد و انسجام در بین مردم کردستان افزود: مساله وحدت میان شیعه و سنی از دستاورد‌های اصلی و بزرگ انقلاب اسلامی ایران است و ضروری است با تمام توان از این فرصت و نعمت بزرگ پاسداری کنیم، چرا که ما کشور واحد و دین واحد داریم، ما گوش به فرمان علما و بزرگانی هستیم که دلسوزانه جامعه اسلامی را تشویق به وحدت و یکپارچگی می‌کنند.

انتهای پیام/