وجین علف‌های هرز از سطح پارک‌های جنگلی سنندج آغاز شد
وجین علف‌های هرز از سطح پارک‌های جنگلی سنندج آغاز شد

✅ علی اصغری در گفتگو با پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران از کردستان، اظهار کرد: حفظ و حراست از فضا‌های سبز شهری و پارک‌های جنگلی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری است. وی تصریح کرد: بارش مناسب نزولات آسمانی در سال جاری موجب رویش علف‌های هرز بویژه در سطح […]


علی اصغری در گفتگو با پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران از کردستان، اظهار کرد: حفظ و حراست از فضا‌های سبز شهری و پارک‌های جنگلی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری است.

وی تصریح کرد: بارش مناسب نزولات آسمانی در سال جاری موجب رویش علف‌های هرز بویژه در سطح پارک‌های جنگلی شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: افزایش دمای هوا موجب خشک شدن علف‌های هرز شده و احتمال افزایش آتش سوزی در پارک‌های جنگلی را به دنبال دارد.

اصغری با بیان اینکه وجین علف‌های هرز توسط سه تیم در سنندج آغاز شده است، عنوان کرد: اجرای عملیات وجین علف‌های هرز پارک جنگلی آبیدر سنندج آغاز خواهد شد ه و این طرح در پارک جنگلی توس نوذر و پارک جنگلی نیشتمان انجام می‌شود.

وی با تاکید نقش شهروندان در جلوگیری از وقوع آتش سوزی در پارک‌های جنگلی بسیار حائز اهمیت است گفت: از شهروندان فهیم تقاضامندیم با توجه به افزایش دما و شروع فصل گرما از روشن کردن آتش در پارک‌های جنگلی خودداری کنند.

انتهای پیام