واکنش امام جمعه تبریز به پروژه مسمومیت دانش‌آموزان دختر
واکنش امام جمعه تبریز به پروژه مسمومیت دانش‌آموزان دختر

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: جریان معارض با ایجاد التهابات معیشتی و با پشتیبانی رسانه‌ای سنگین خارجی خواهان القای نارضایتی بین مردم هستند و در این مسیر از کارگردانی پشت صحنه منافقین و‌ عناصر شکست خورده سیاسی استفاده کرده و تنش آفرینی رسانه‌ای حول محور مسمومیت […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: جریان معارض با ایجاد التهابات معیشتی و با پشتیبانی رسانه‌ای سنگین خارجی خواهان القای نارضایتی بین مردم هستند و در این مسیر از کارگردانی پشت صحنه منافقین و‌ عناصر شکست خورده سیاسی استفاده کرده و تنش آفرینی رسانه‌ای حول محور مسمومیت دختران دانش آموز را صدچندان می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، حجت‌الاسللام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در ویژه برنامه گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی در محل تالار معلم آموزش و پرورش استان اظهار کرد: دشمنان شکست خورده از بصیرت ملت بزرگ در جشن ۲۲ بهمن درصدد هستند شعله خاموش اغتشاشات اخیر را روشن نگه دارند.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: جریان معارض با ایجاد التهابات معیشتی و با پشتیبانی رسانه ای سنگین خارجی خواهان القای نارضایتی بین مردم هستند و در این مسیر از کارگردانی پشت صحنه منافقین و‌ عناصر شکست خورده سیاسی استفاده کرده و تنش آفرینی رسانه ای حول محور مسمومیت دختران دانش آموز را صدچندان می کنند.

وی ادامه داد: اتهام زنی بی‌مبنا به نظام در نقض حقوق زنان‌ و‌ دختران و تحریک فریب خوردگان برای اغتشاش با هدف به تعطیلی کشاندن مدارس از دیگر توطئه های شوم استکبار است و می خواهند این تحریک تا چهارشنبه آخر سال ادامه دهند علیه نظامی که پیشتاز در احیای حقوق زنان و دختران بوده است.

امام جمعه تبریز گفت: هدف دشمن از غوغاسازی رسانه‌ای و همراهی عناصر مشکوک داخلی برای انتقام از دانش آموزان و خانواده های با بصیرت آنان است که عملکرد ملت آگاه، توطئه دشمن را ناکام گذاشت.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: همه ما جان فدای مردم عزیز خصوصا آینده سازان نظام اسلامی هستیم و برای رشد معنوی و مادی این نورچشمان عزیز از جان دریغ نخواهیم کرد.

وی اظهار کرد: خانواده ها نیز باید با درک عمیق از توطئه های دشمن و با شکیبایی و نجابت مثال زدنی دشمنان انقلاب را برای بار دیگر ناامید سازند.