حضور ۳ بازیکن از تراکتور در تیم منتخب هفته هفدهم
حضور ۳ بازیکن از تراکتور در تیم منتخب هفته هفدهم

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که تیم تراکتور به لطف برد شیرین و پر گل خود برابر ذوب آهن اصفهان، سه نماینده در این تیم دارد.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، یکی از جذاب‌ترین هفته‌های لیگ برتر را در این فصل دیدیم؛ […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که تیم تراکتور به لطف برد شیرین و پر گل خود برابر ذوب آهن اصفهان، سه نماینده در این تیم دارد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، یکی از جذاب‌ترین هفته‌های لیگ برتر را در این فصل دیدیم؛ رقابت‌هایی که غیر از یک مسابقه، تمام آن‌ها گل داشت و نیمی از بازی‌ها پُر گل و تماشایی بود و تراکتور هم در اصفهان ذوب‌آهن را به ۳ گل مغلوب کند که این عملکرد شایسته، سه بازیکن از این تیم را به جمع برترین‌ها رساند.
ترکیب تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر از نگاه “ورزش سه” را بازیکنان زیر تشکیل می دهند:

* دروازه‌بان
سید پیام نیازمند (سپاهان)

* مدافعان
روزبه چشمی (استقلال)
محمدامین حزباوی (فولاد خوزستان)
محمد آقاجان‌پور (تراکتور)
مدافع تیم تراکتور پس از مصدومیت حسینی به مرکز دفاع رفت و عملکرد درخشانی را هم از خود نشان داد. اوج کار او در ابتدای نیمه دوم بود که دروازه تیمش را نجات داد. در این لحظه اشتباه هادی محمدی باعث شد تا مهاجم ذوب آهن در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و پس از دریبل اخباری، تنها آقاجانپور را در مقابل خود داشته باشد. در این لحظه بود که آقاجانپور مانند یک مدافع در مقابل دروازه قرار گرفت و به بهترین شکل دروازه تیمش را از یک گل حتمی نجات داد. در ادامه بازی نیز آقاجانپور در پست جدید خود درخشید و توانست برای اولین بار در فصل جاری به تیم هفته برسد.

1758737

* هافبک‌ها
سعید مهری (استقلال)
امید نورافکن (سپاهان)
امین قاسمی‌نژاد (گل‌گهر)
ریکاردو آلوز (تراکتور)
هافبک توانمند تراکتور در این بازی ستاره تمام عیار تیمش بود. او در آخرین دقایق نیمه اول موفق شد با ارسال یک پاس دیدنی رضا اسدی را در موقعیت گلزنی قرار داد و اسدی با ضربه سر پاس او را تبدیل به گل کرد. اما این پایان نمایش درخشان آلوز نبود و او در نیمه دوم هم با یک پاس از مقابل دروازه دهمین پاس گل این فصل خود را ثبت کرد و تیمش را به سمت پیروزی هدایت کرد. او حالا آقای پاس گل بی‌چون و چرای لیگ برتر است و سریع‌تر از همه توانسته تعداد پاس گل خود را دو رقمی کند. نکته جالب اینکه تراکتور بدون آلوز هرگز پیروز نشده و مقابل مس کرمان، نساجی و گل گهر نتوانسته به سه امتیاز هم برسد.

1789427

* مهاجمان
روبرتو تورس (فولاد خوزستان)
محمدرضا آزادی (آلومینیوم)
رضا اسدی (تراکتور)
هافبک دفاعی سابق تراکتور که حالا تبدیل به مهاجم این تیم شده، در بازی با ذوب‌ آهن سه گل به شیوه‌های مختلف زد. ابتدا پاس شاهین ثاقبی را تبدیل به گل کرد و سپس با ضربه سر دروازه را گشود و در ادامه هم دروازه خالی را با حضور به موقع باز کرد. اسدی در سایر دقایق هم نقش یک ۹ کاذب را به بهترین شکل از خود نشان داد. اسدی باتوجه به فیزیک بسیار خوبش در حفظ توپ هم به هم‌تیمی‌ها کمک کرد و در ترکیب تراکتور موثر عمل کرد. نکته جالب اینکه او حالا با شش گل در کنار محمد عباس‌زاده و یورگن لوکادیا، برترین گلزن این فصل تراکتور است. با احتساب گل جام حذفی مقابل استقلال، وی از زمان ورود خمس ۵ گل در خط حمله به ثمر رسانده است.

1793661