هنوز علت قطعی مسمومیت دانش‌آموزان مشخص نیست
هنوز علت قطعی مسمومیت دانش‌آموزان مشخص نیست

✅ الهیان در گفتگو با مهر: هنوز علت قطعی مسمومیت دانش‌آموزان مشخص نیست عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تا تکمیل بررسی‌ها و مشخص شدن عوامل مسمومیت دانش‌آموزان بهتر است اظهارنظر قطعی صورت نگیرد. زهره الهیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران با اشاره به پیگیری‌های مجلس برای کشف علت […]


الهیان در گفتگو با مهر: هنوز علت قطعی مسمومیت دانش‌آموزان مشخص نیست عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تا تکمیل بررسی‌ها و مشخص شدن عوامل مسمومیت دانش‌آموزان بهتر است اظهارنظر قطعی صورت نگیرد. زهره الهیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران با اشاره به پیگیری‌های مجلس برای کشف علت مسمومیت دانش‌آموزان، اظهار داشت: […]

الهیان در گفتگو با مهر:

هنوز علت قطعی مسمومیت دانش‌آموزان مشخص نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تا تکمیل بررسی‌ها و مشخص شدن عوامل مسمومیت دانش‌آموزان بهتر است اظهارنظر قطعی صورت نگیرد.

زهره الهیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران با اشاره به پیگیری‌های مجلس برای کشف علت مسمومیت دانش‌آموزان، اظهار داشت: پیرو مسمومیت تعدادی از دانش آموزان مدارس استان قم و لرستان، مجلس شورای اسلامی هیئتی را مأمور کرد تا این موضوع را بررسی کنند. به عبارت دقیق‌تر هیئتی از سوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به قم اعزام شد و جلساتی را با مسئولان در این ارتباط برگزار کردند.

وی بیان کرد: همچنین اخیراً کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای را با مسئولان وزارت آموزش و پرورش برگزار کرد و گزارش‌هایی را از مسئولان درباره مسمومیت دانش‌آموزان دریافت کرد.

الهیان با بیان اینکه موضوع مسمومیت دانش آموزان از سوی دستگاه‌های ذیربط در حال بررسی است، ادامه داد: باید هرچه سریع‌تر دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی ریشه‌های این حادثه و عوامل آن را شناسایی کنند. مردم مطمئن باشند که با پیگیری مجلس و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی عوامل این حادثه به زودی شناسایی خواهند شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مطالبه مردم و نمایندگان مجلس از دستگاه قضا این است که عوامل مسمومیت دانش‌آموزان پس از شناسایی به اشد مجازات برسند.

وی افزود: از آنجایی که دشمن در اغتشاشات امسال به نتیجه نرسیده است، به نظر می‌آید طراحی‌هایی در حال انجام است و دست به این اقدامات زدند تا امنیت روانی مردم و سلامت دانش آموزان ما را به خطر بیندازد. به محض مشخص شدن ریشه، علل و عوامل این حادثه حتماً اطلاع‌رسانی لازم به مردم خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم برخورد با کسانی که با اظهارنظر و نشر اطلاعات غیردقیق باعث ایجاد التهاب در کشور می‌شوند، اظهار داشت: متأسفانه برخی از افراد با بهره‌گیری از فضای رسانه‌ای و فضای مجازی و اظهارات غیرموثق خود به ایجاد رعب و وحشت در کشور و به هم ریختن امنیت روانی مردم دامن می‌زنند. حتماً باید با کسانی که هدفمند این کار را می‌کنند و پازل دشمن را تکمیل می‌کنند، برخورد قاطع صورت گیرد.

هنوز علت قطعی مسمومیت دانش‌آموزان مشخص نیست