نگاه دولت نگاه خدمت‌رسانی و خدمت‌گذاری بی منت به مردم است
نگاه دولت نگاه خدمت‌رسانی و خدمت‌گذاری بی منت به مردم است

✅ به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران از کردستان، رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج کارمندان که با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس و مدیرکل امنیت و انتظامی استانداری و جمعی از مدیران کل و معاونین و گروه‌های جهادی و اقشار استان در روز همزمان با سراسر کشور برگزار گردید. در ابتدای این […]


به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران از کردستان، رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج کارمندان که با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس و مدیرکل امنیت و انتظامی استانداری و جمعی از مدیران کل و معاونین و گروه‌های جهادی و اقشار استان در روز همزمان با سراسر کشور برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه شعبانی معاون هماهنگ کننده ضمن عرض تبریک هفته دولت وگرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و با هنر بیان داشت: این روز‌ها دشمنان نظام سعی دارند مردم را نسبت به نظام دلسرد کنند و خدمات نظام جمهوری اسلامی را کم رنگ جلوه دهند.

وی گفت: در این میان مدیران باید سعی نمایند با حضور در مناطق محروم به مردم ارائه خدمات نمایند و مشکلات را از نزدیک ببینند و برای برطرف کردن مشکلات چاره اندیشی نمایند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: بسیج و سپاه در کنار دولت برای توسعه و آبادانی کشور از هر تلاشی کوتاهی نخواهند کرد.

وی به برگزاری میز‌های خدمت و پیگیری تعهدات و مطالبات مردمی توسط مسئولین اشاره کرد و گفت: خدمت صادقانه به مردم از وظایف اصلی هر مسئول در این کشور است.

در ادامه این مراسم رضایی مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری بیان داشت: نگاه دولت نگاه خدمت رسانی و خدمت گذاری بی منت به مردم است چرا که در دولت مردمی هماهنگی خوبی میان دولت و سپاه وجود دارد که خدمات سپاه و بسیج در کنار دولت و مردم و برای مردم می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم افزود: باید این روز‌ها بیشتر از هر چیزی به ارائه خدمات دولت به مردم پرداخته شود.

رضایی مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی نیازمند به فرهنگ سازی دارد افزود: هدف حضور مدیران در مناطق محروم از نزدیک دیدن مشکلات و تلاش برای برطرف کردن مشکلات مردم می‌باشد.

در ادامه رمضانی مسئول بسیج کارمندان نسبت به ارائه گزارش در رابطه با رزمایش گروه‌های جهادی گفت: در هفته دولت بیش از ۲۰ گروه جهادی وبیش از هشتاد میز خدمت در سطح استان و شهرستان‌ها با حضور مدیران و دستگاه‌های خدمات رسان برگزار خواهد شد.
رمضان زاده بیان داشت: کل استان ۱۰ منطقه هدف یعنی هر شهرستان یک منطقه را شناسایی کرده و مشکلات را احصاء ودر راستای رفع مشکلات احصاء شده دستگاه‌های مربوط را فراخوان می‌کنند.

انتهای پیام/