نزاع دسته جمعی در هروی باسمنج،جوانی را به کام مرگ کشید
نزاع دسته جمعی در هروی باسمنج،جوانی را به کام مرگ کشید

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: نزاع دسته جمعی در روستای هروی منجر به فوت جوان ۳۱ ساله شد.به گزارش آذارقلم به نقل از نصر، ظهر روز جمعه درگیری خونین در روستای هروی روی داد. در این نزاع دسته جمعی که چندین مصدوم نیز بر جای گذاشت.یکی از بستگان جوان به قتل رسیده در […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: نزاع دسته جمعی در روستای هروی منجر به فوت جوان ۳۱ ساله شد.
به گزارش آذارقلم به نقل از نصر، ظهر روز جمعه درگیری خونین در روستای هروی روی داد. در این نزاع دسته جمعی که چندین مصدوم نیز بر جای گذاشت.
یکی از بستگان جوان به قتل رسیده در این درگیری، از وقوع دومین قتل در این روستا خبر داد و گفت: چند ماه پیش به دنبال یک درگیری در روستای هروی، یکی از جوانان این روستا به وسیله یک تصادف عمدی به قتل رسید که البته نتوانستند اثبات کنند؛ مدت ها پس از این اتفاق بازهم روز جمعه به دنبال یک تفرقه افکنی در داخل روستا نزاع دسته جمعی آغاز شد و همین مسئله منجر به قتل جوان ۳۱ ساله که پدر دو کودک بود شد.
وی در خصوص علت وقوع این درگیری ها گفت: با بالا رفتن قیمت زمین در روستای هروی افرادی با سند سازی و زمین خواری در این روستا زمین های روستا را صاحب می شوند و هرکسی مقابل آنها قرار می گیرد با چنین روش هایی از چنگشان در می آورند.