نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس ممکن است تغییر کند – پایگاه خبری خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران | اخبار ایران و جهان
نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس ممکن است تغییر کند – پایگاه خبری خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران | اخبار ایران و جهان

✅ ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران، در واکنش به انتقادات وارده به هیأت‌های اجرایی به جهت ردصلاحیت برخی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی، گفت: داوطلبان فرصت کافی برای اعتراض دارند و معمولاً بسیاری از اعتراضات در هیأت‌های اجرایی استان‌ها مورد پذیرش قرار می‌گیرد و ممکن است برخی از افرادی […]



ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران، در واکنش به انتقادات وارده به هیأت‌های اجرایی به جهت ردصلاحیت برخی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی، گفت: داوطلبان فرصت کافی برای اعتراض دارند و معمولاً بسیاری از اعتراضات در هیأت‌های اجرایی استان‌ها مورد پذیرش قرار می‌گیرد و ممکن است برخی از افرادی که ردصلاحیت شده بودند، تأیید شوند.

وی با اشاره به اینکه داوطلبانی که ردصلاحیت شدند مطابق با قانون حق اعتراض دارند، اظهار داشت: الان صرفاً مرحله اول بررسی صلاحیت‌ها در هیأت اجرایی بدوی انجام شده است. در مراحل بعدی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس در هیأت نظارت بدوی، هیأت نظارت تجدیدنظر و هیأت نظارت عالی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی آمده است هر داوطلبی که به نتیجه بررسی صلاحیت‌ها اعتراض دارد، حق داشتن وکیل و دفاع کتبی از خودش را دارد و این موضوع کاملاً مبتنی بر حقوق شهروندی و دموکراسی است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس در واکنش به هجمه‌هایی که این روزها به هیأت‌های اجرایی بابت عدم احراز صلاحیت برخی از داوطلبان انتخابات مجلس می‌شود، اظهار داشت: اعضای هیأت‌های اجرایی و نظارت انتخابات آخرت خود را برای دنیای دیگری فدا نمی‌کنند و نمی‌فروشند و به دنبال خالص‌سازی هم نیستند.

ابوترابی تاکید کرد: نباید افرادی که زمانی خودشان در نظام مسئولیت داشتند، امروز موضوع ردصلاحیت برخی از داوطلبان انتخابات مجلس را دستاویزی قرار داده و حرف‌های دشمن پسند بزنند.

نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس ممکن است تغییر کند – پایگاه خبری هشت صبح

نوشته نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس ممکن است تغییر کند – پایگاه خبری خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران اولین بار در پایگاه خبری- تحلیلی خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران/ پایگاهی برای مردم ایران. پدیدار شد.