مکتب حضرت امام سبب عزت مسلمین شده است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
مکتب حضرت امام سبب عزت مسلمین شده است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف پیش ازظهر پنجشنبه در پانزدهمین یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید بهشهر با بیان اینکه قصه گذشت‌ها و ایثارگری‌های ملت را با ادبیات مختلف شنیدیم، افزود: شنیدیم که امروز اگر جمهوری اسلامی مستقر است و بهار جمهوری اسلامی تضمین شده و مکتب اسلام و فرهنگ اهل بیت و مکتب […]



به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف پیش ازظهر پنجشنبه در پانزدهمین یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید بهشهر با بیان اینکه قصه گذشت‌ها و ایثارگری‌های ملت را با ادبیات مختلف شنیدیم، افزود: شنیدیم که امروز اگر جمهوری اسلامی مستقر است و بهار جمهوری اسلامی تضمین شده و مکتب اسلام و فرهنگ اهل بیت و مکتب امام راحل که باعث احیای مجدد اسلام و عزت مسلمین در جهان شده است.

وی افزود: اگر ظالمان و مستکبران مقابل نظام جمهوری اسلامی به چالش کشیده شده است اولین مؤلفه آن سنت‌های الهی است و باور همه مردم، شهدا و حضرت امام راحل بر این بود که سنت‌های الهی لاتغییر است.

وی گفت: براساس قران الهی، سنت‌های الهی تغییر نمی‌یابد و هرکس در مسیر سنت‌های الهی حرکت کرد، پیروزی وی تضمین شده است است.

قالیباف مؤلفه دوم را رهبری و اصل ولایت فقیه بیان کرد و گفت: مردم به امام و رهبرشان باور داشتند و امورات و هراتفاقی که در کشور رخ می‌داد و مردم در صحنه بودند زیرا انقلاب ما مردمی بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اظهار اینکه در دوران دفاع مقدس، مردم هم میهن را ساختند و هم فرزندان را به جنگ فرستادند، گفت: در دوران دفاع مقدس همه امورات به صورت مردمی حل می‌شد و پیوند محکم بین امام و امت و تکیه براندیشه ناب اسلامی سبب عزت و استحکام نظام اسلامی شده است.

اداره کشور مبتنی بر فرهنگ کار و تلاش نیست

وی با اظهار اینکه باید در عرصه اقتصاد مردم باشند، گفت: اشکال ما در اداره کشور و تصمیم گیری در اداره کشور مبتنی بر مبانی بر سنت‌های الهی و فرهنگ کار و تلاش نیست، مجاهدت تنها پشت خاکریز و فقط مبارزه با ضد انقلاب نیست امروز معنی مجاهدت یعنی مبارزه با فساد، کمک به محرومان و مستضعفان است.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امروز مردم نشان دهند که آن‌هایی که طعم فقر را کشیدند، پای انقلاب است و آیا امروز هر تصمیم ما متناسب با آن قشر جامعه هست یا نیست و روشن هست که تاکنون نبوده است.

وی گفت: اگر وفادار به انقلاب و شهدا هستیم و عزت جامعه را می‌خواهیم باید بر مشکلات فائق بیاییم و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، ایجاد شغل نیازمند مجاهدت است.

قالیباف با بیان اینکه نرخ بیکاری در سن اشتغال در مازندران ۲۸ درصد است، گفت: این قشر باید مشکلات اقتصادی را حل کند و در میدان باشد، امروز ابزاری دستشان نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امروز تحریم و مشکلات را شاهد هستیم ولی مشکل کشور نبود امکانات و پول نیست، امروز مشکل ما نداشتن باور به سنت‌های الهی در بین مدیران در سطوح مختلف است.

این خبر تکمیل می‌شود

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir