مردم سیستان و بلوچستان خواهان امنیت هستند
مردم سیستان و بلوچستان خواهان امنیت هستند

✅ فاضلی در تذکر شفاهی: مردم سیستان و بلوچستان خواهان امنیت هستند نماینده مردم سراوان در مجلس گفت: از مسئولان امنیتی، سیاسی و انتظامی می‌خواهیم حافظ آرامش و امنیت جان مردم باشند چرا که مردم خوب استان خواهان آرامش هستند و توسعه در آرامش و امنیت است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران، ملک […]


فاضلی در تذکر شفاهی: مردم سیستان و بلوچستان خواهان امنیت هستند نماینده مردم سراوان در مجلس گفت: از مسئولان امنیتی، سیاسی و انتظامی می‌خواهیم حافظ آرامش و امنیت جان مردم باشند چرا که مردم خوب استان خواهان آرامش هستند و توسعه در آرامش و امنیت است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران، ملک فاضلی نماینده مردم سراوان […]

فاضلی در تذکر شفاهی:

مردم سیستان و بلوچستان خواهان امنیت هستند

نماینده مردم سراوان در مجلس گفت: از مسئولان امنیتی، سیاسی و انتظامی می‌خواهیم حافظ آرامش و امنیت جان مردم باشند چرا که مردم خوب استان خواهان آرامش هستند و توسعه در آرامش و امنیت است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران، ملک فاضلی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه، ۱۸ آبان ماه) در نشست علنی مجلس در تذکر شفاهی خود گفت: در فرهنگ اصیل بلوچستان پاسداری از عزت بانوان تا مرز جان افتخارآفرین است. اقدام غیرقانونی مسئولی در چابهار و عدم اقدام قانونی و به موقع مسئولان سبب نگرانی و خشم مردم شد و فرصت را برای کسانی به وجود آورد که آرامش و توسعه بلوچستان را برنمی‌تابند.

وی تصریح کرد: آن‌ها با هدف‌گیری مکان مقدس نماز جمعه و طعمه قراردادن جمعی از نمازگزاران باعث وقوع حادثه شوم ۸ مهر و جان‌باختگان جمع کثیری شدند که تعداد کثیری از آن‌ها بی‌گناه بودند.

فاضلی ادامه: نمایندگان از روز اول حادثه تاکنون از مرکز استان تا پایتخت در حال پیگیری موضوع و اجرای عدالت هستند تا جبران خسارت دیدگان شود و همچنین خواستار آرامش هستند.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از مسئولان امنیتی، سیاسی و انتظامی می‌خواهیم حافظ آرامش و امنیت جان مردم باشند چرا که مردم خوب استان خواهان آرامش هستند و توسعه در آرامش و امنیت است. به یاد داشته باشید فرزند، پدر، مادر و خواهر به داغ نشسته همیشه داغدار است چرا که خانواده‌اش باز نمی‌گردد.

مردم سیستان و بلوچستان خواهان امنیت هستند