دیدگاه‌ها برای بازخواست تند مخبر از هلال‌احمر: از اوضاع زلزله‌زدگان خوی گزارش غلط دادید! با جواد
دیدگاه‌ها برای بازخواست تند مخبر از هلال‌احمر: از اوضاع زلزله‌زدگان خوی گزارش غلط دادید! با جواد

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: :معاون رئیس جمهور خطاب به دبیرکل هلال‌احمر گفت: چرا به ما گزارش می‌دهید اوضاع در «مناطق زلزله‌زده‌ خوی» خوب است و به همه رسیدگی شده؟ مردم می‌گویند در سرما می‌خوابند، بعد شما می‌گویید چادر توزیع کردیم. به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، در سفر غیرمنتظره معاون […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: :معاون رئیس جمهور خطاب به دبیرکل هلال‌احمر گفت: چرا به ما گزارش می‌دهید اوضاع در «مناطق زلزله‌زده‌ خوی» خوب است و به همه رسیدگی شده؟ مردم می‌گویند در سرما می‌خوابند، بعد شما می‌گویید چادر توزیع کردیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، در سفر غیرمنتظره معاون اول رئیس جمهور به شهر زلزله خوی، مخبر از گزارش‌های غلط مسئولین انتقاد کرد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، سومین روز بعد از زلزله شدید خوی، با سفر غیرمنتظره معاون اول رئیس جمهور همراه بود.
در ویدئوی کوتاهی که از حضور محمد مخبر در خوی منتشر شده، معاون اول رئیس جمهور با انتقاد از گزارش‌های خوش بینانه مسئولین استانی با طعنه گفت: گزارش می‌دهید همه چیز خوب است، ما هم فکر می‌کنیم همینطور است!!
در ویدئوی دیگر منتشر شده، مخبر خطاب به مسئولین استانی گفته است: مردم حق دارند گلایه کنند بخشی از انتقادات مردم نسبت به روند امداد رسانی کاملا بجا بوده و انشاالله طی روزهای آینده این کمبودها و کاستی ها را جبران خواهیم کرد.


معاون رئیس جمهور گفت: چرا به ما گزارش می‌دهید اوضاع در «مناطق زلزله‌زده‌ خوی» خوب است و به همه رسیدگی شده؟ مردم می‌گویند در سرما می‌خوابند، بعد شما می‌گویید چادر توزیع کردیم. ما طبق گزارش شما فکرکردیم وضع خوب است. چند روز از زلزله می‌گذرد و برخی نه نان دارند، نه آب دارند و نه چادر. این را به ما می‌گفتید تا همه موارد موردنیاز را تهیه می‌کردیم.

خبرهای جدید از خوی: عصبانیت مخبر از گزارش‌های غلط مسئولین: انتقادات مردم حق است