مدیران کشور باید انسان‌های حق‌مدار و عادلی باشند
مدیران کشور باید انسان‌های حق‌مدار و عادلی باشند

✅ حجت الاسلام ابوترابی فرد در نماز جمعه تهران: مدیران کشور باید انسان‌های حق‌مدار و عادلی باشند امام جمعه موقت تهران گفت: مدیران کشور باید انسان‌های حق‌مدار و عادلی باشند که از توانایی و ظرفیت لازم برای تشخیص و شناخت حق برخوردار باشند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد خطیب […]


حجت الاسلام ابوترابی فرد در نماز جمعه تهران: مدیران کشور باید انسان‌های حق‌مدار و عادلی باشند امام جمعه موقت تهران گفت: مدیران کشور باید انسان‌های حق‌مدار و عادلی باشند که از توانایی و ظرفیت لازم برای تشخیص و شناخت حق برخوردار باشند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد خطیب جمعه تهران در خطبه‌های […]

حجت الاسلام ابوترابی فرد در نماز جمعه تهران:

مدیران کشور باید انسان‌های حق‌مدار و عادلی باشند

امام جمعه موقت تهران گفت: مدیران کشور باید انسان‌های حق‌مدار و عادلی باشند که از توانایی و ظرفیت لازم برای تشخیص و شناخت حق برخوردار باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد خطیب جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران (۱۲ اسفند ماه) که در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) گفت: مدیران کشور باید انسان‌های حق‌مدار و عادلی باشند که از توانایی و ظرفیت لازم برای تشخیص و شناخت حق برخوردار باشند و ضمن شناخت آن، متعهد به اجرای حق باشند و در کنار حق با اقتدار بایستند.

وی ادامه داد: ملت ایران با حضور گسترده و اقتدار آفرین در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ تفسیر روشنی از شناخت حق و ایستادگی و مقاومت در کنار آن بودند و نشان دادند به حق وفادار هستند.

ابوترابی فرد تصریح کرد: مردم ایران با بینش عمیق سیاسی و درک درست از عزت و پایداری، اقتدار جمهوری اسلامی را در برابر دیدگان بهت‌زده نظام سلطه به نمایش گذاشتند و با حضور ده‌ها میلیونی پرافتخار خود این فریاد را طنین‌افکن کردند که علیرغم سختی‌ها و فشارهای اقتصادی، در اوج تنگناهایی که دشمن خلق می‌کند، برای حفظ اقتدار در کنار رهبر بصیر خویش، استوار ایستاده‌ایم.

در حال تکمیل…

مدیران کشور باید انسان‌های حق‌مدار و عادلی باشند