✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: در یک اقدام غیرمترقبه و پیش بینی نشده، فرمانداران دو شهرستان آذربایجان شرقی تغییر کردند. به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و برخلاف رویه های قبلی ، دو فرماندار شهرستان های این استان تغییر کردند. فرماندار جدید ورزقان معرفی شدطی […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: در یک اقدام غیرمترقبه و پیش بینی نشده، فرمانداران دو شهرستان آذربایجان شرقی تغییر کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و برخلاف رویه های قبلی ، دو فرماندار شهرستان های این استان تغییر کردند.

فرماندار جدید ورزقان معرفی شد
طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی، فرهاد جلیلوند به سمت سرپرستی فرمانداری ورزقان، منصوب و با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری در جلسه شورای اداری این شهرستان معرفی شد.
فرهاد جلیلوند متولد ۱۳۴۹ در روستای نگارستان بخش خاروانا، با ۳۳ سال سابقه در مجموعه وزارت کشور بوده و دارای مدرک کارشناسی‌ارشد روابط بین‌الملل است و پیش‌ازاین به‌عنوان کارشناس امنیتی، انتخابات، بازرسی و امور حقوقی استانداری، رئیس گروه بازرسی، معاون ارتباطات دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری و فرماندار شهرستان هریس فعالیت کرده است.

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان هریس منصوب شد
طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی، مهدی نعمتی به سمت سرپرستی فرمانداری هریس، منصوب و با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری در جلسه شورای اداری این شهرستان معرفی شد.🔹مهدی نعمتی  متولد ۱۳۵۰ در اهر، دارای مدرک کارشناسی‌ارشد مدیریت تحول است و پیش‌از این فرماندار ورزقان، بخشدار مرکزی اهر، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های اهر و اسکو و رئیس حراست اداره کل اوقاف آذربایجان شرقی بوده است.