قدردانی وزیر اطلاعات از اقدام مستقل آلبانی – تابناک
قدردانی وزیر اطلاعات از اقدام مستقل آلبانی – تابناک

✅ به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید اسماعیل خطیب روز چهارشنبه در همایش بزرگداشت هفته قوه قضائیه در سازمان بازرسی کل کشور، با تسلیت شهادت امام باقر (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش بیان داشت: شخصیت‌های بزرگی در حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند […]


به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید اسماعیل خطیب روز چهارشنبه در همایش بزرگداشت هفته قوه قضائیه در سازمان بازرسی کل کشور، با تسلیت شهادت امام باقر (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش بیان داشت: شخصیت‌های بزرگی در حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند که وجود و حضورشان سرمایه‌هایی برای پیشرفت و توسعه کشور بود و در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش مؤثری داشتند و به برکت وعده الهی که می‌فرمایند «عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»، ناظر و حامی این نظام مقدس و بیمه‌گران نظام هستند.

وزیر اطلاعات با گرامیداشت هفته قوه قضائیه افزود: هفته عدالت، هفته‌ای است که می‌تواند زمینه‌ساز هم‌فکری، خلاقیت و نواندیشی بیشتر باشد و مجاهدت واقعی این است که همکاری و تفاهم در همه سطوح نظام پیاده شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین خطیب ابراز امیدواری کرد که در این فُرجه زمانی و شرایط حاکم و وضعیت جهانی در جهت فراگیری جبهه انقلاب اسلامی و تقویت اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، هم‌افزایی و مشارکت موفقی حاصل شود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اغتشاشات و ناآرامی‌های سال گذشته در کشور که با نقشه دشمنان پی‌ریزی و با تدابیر عالمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و بصیرت مردم و مسئولان خنثی شد؛ گفت: پس از پایان اغتشاشات و شکست استکبار جهانی، تلاش دشمن در این جهت قرار گرفت که براندازی را به نحو دیگری دنبال کند و تغییر ماهیت جمهوری اسلامی را مبنای کار خود قرار داده‌اند.

وزیر اطلاعات در تبیین محور اول توطئه‌های دشمنان ادامه داد: دشمن، شبکه‌سازی‌ها، فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی، رسانه‌ای و روانی خود را در جهت تغییر ماهیت نظام به‌کار گرفت و عده‌ای در داخل، شعارهای اصلاح ساختار، تغییر یا تحول ساختاری را مطرح می‌کنند، و عده‌ای دیگر نیز با تلاش گسترده در جهت هنجارشکنی اجتماعی قدم برداشته و برخی نیز تلاش خود را در بی‌ثبات‌سازی و مشغول‌سازی نیروهای امنیتی کشور به‌کار گرفته‌اند. هر سه اقدام در جهت اهداف دشمن است.

حجت‌الاسلام‌ خطیب با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای قرار دادن کشور در شرایط اجتماعی و ایجاد تقابل و قطبی‌سازی در جامعه یادآور شد: مسئولان این موضوع را با هدف خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در تصمیم‌گیری‌ها مورد توجه قرار دهند.

وی در ادامه با یادآوری برخی از مصادیق محور دوم افزود: دشمن به دنبال تقابل بین قوا، اقشار اجتماعی، قومی و مذاهب و ادیان و در زمینه مسائل اجتماعی و جاری مانند حجاب و امثالهم است و این سیاستی تدوین ‌شده و در حال دنبال شدن از سوی دشمنان است.

وزیر اطلاعات یادآور شد: دشمن تمام تلاش خود را در جهت بی‌ثبات‌سازی به‌کار گرفته است؛ وقوع برخی اقدامات ایذایی در شرایط امروز جامعه را ناشی از این موضوع است.

حجت‌الاسلام خطیب تصریح کرد: از ابتدای امسال تا امروز بیش از ده‌ها گروه و دسته که قصد بی‌ثبات‌سازی در کشور را داشته‌اند توسط دستگاه‌های اطلاعاتی مختلف کشور دستگیر شده‌اند که عمده آن‌ها وارداتی هستند و امروز به برکت تفاهم و همکاری میان نیروهای مسلح و دستگاه‌های اطلاعاتی شاهد هستیم هر تیمی که وارد کشور می‌شود به لطف الهی بدون استثنا در دام یکی از دستگاه‌های اطلاعاتی می‌افتد و علی‌رغم تلاش‌های دشمن، وقتی با دستگیری‌ها و برخورد با تیم‌هایی که روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده روبرو می‌شوند، شکست می‌خورند.

وی محور سوم نقشه دشمن را ناظر به انتخابات آینده ایران دانست و افزود: دشمن قصد دارد با زمینه‌سازی و شبکه‌سازی، تأثیرگذاری خود را به‌طور مستقیم در انتخابات بگذارد و به شکل غیرمستقیم تداوم‌بخش فتنه‌های گذشته باشد.

حجت‌الاسلام‌ خطیب با اشاره به تشکیلات کشورهای متخاصم برای دخالت در امور داخلی ایران مانند انتخابات، گفت: در دهها دستگاه اطلاعاتی کشورهای خارجی، میز ایران وجود دارد و رژیم صهیونیستی تشکیلات وسیعی در این جهت به راه انداخته و سال‌ها شاهد اقدامات ضدامنیتی آنان در کشور بوده‌ایم.

وزیر اطلاعات تأکید کرد: از برکت خون شهدا و حضور مردم و نقش امامین انقلاب، امنیت امروز کشور مثال‌زدنی است و تا زمانی که این سه عامل مهم در اختیار است، دشمنان موفقیتی به دست نمی‌آورند.

حجت‌الاسلام‌ خطیب با اشاره به اقدامات دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی در توسعه ارتباطات با کشورهای همسایه و دیگر کشورها افزود: فرزندان این ملّت در دولت مردمی، تمام تلاش خودشان را به‌کار گرفته‌اند تا با برقراری روابط با کشورهای همسایه و حاشیه خلیج‌فارس، حلقه‌ای که به اذعان رژیم غاصب صهیونیستی مدتی دور ایران ایجاد شده بود، بشکنند.
مطالب پیشنهادی