✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: بالاخره بعد از گذشت حدود دو ماه، سرخ پوشان تبریز در خوزستان اولین پیروزی سال خود را جشن گرفتند و موفق شدند با کسب بردی مهم مقابل فولاد از زمین خارج شوند.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران به نقل از ورزش سه، تیم تراکتور در روزی […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: بالاخره بعد از گذشت حدود دو ماه، سرخ پوشان تبریز در خوزستان اولین پیروزی سال خود را جشن گرفتند و موفق شدند با کسب بردی مهم مقابل فولاد از زمین خارج شوند.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران به نقل از ورزش سه، تیم تراکتور در روزی که با تمام قوا وارد زمین فولاد آرنا شده بود و البته تیم حریف هم انگیزه‌ای بالا و امتیاز میزبانی بهره می‌برد، موفق شد با دو گل شجاع خلیل‌زاده و ریکاردو آلوز به پیروزی مهمی برسد.
در نیمه اول بازی روی ارسال ریکاردو آلوز، شجاع خلیل‌زاده با یک قیچی برگردان دیدنی دروازه‌ را گشود و موفق شد تیمش را پیش بیندازد و گل بعدی هم در نیمه دوم روی فرار و ضربه ریکاردو آلوز به ثبت رسید.

🔴 ترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری (۸۱- سعید کریم‌آذر)، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین (۶۹- صفا هادی)، مهدی هاشم‌نژاد (۸۱- سجاد آشوری)، رحمان جعفری (۶۹- مهدی عبدی) و امیرحسین حسین‌زاده (۷۷- سیامک نعمتی)
سرمربی: حمید مطهری

⚽️ شرح گل:
فولاد ۰ – تراکتور ۱ (شجاع خلیل‌زاده – دقیقه ۱۴): روی ارسال از نقطه کرنر شجاع خلیل‌زاده با یک ضربه قیچی برگردان دیدنی دروازه حریف را گشود و تیمش را پیش انداخت.
فولاد ۰ – تراکتور ۲ (ریکاردو آلوز – دقیقه ۸۷): روی یک فرار دیدنی و پاس در عمق برای سجاد آشوری، تراکتور موقعیت ساخت. آشوری پاس خود را به دهانه دروازه فرستاد تا آلوز گلزنی کند.

کارت زرد
فولاد: جفرسون باهیا (۳۰) (۷۸) – محمد علی‌نژاد (۸۱)
تراکتور: حسین پورحمیدی (۶۰)

اخراج:
فولاد: جفرسون باهیا (۷۸)

حواشی:
* عبدالله ویسی پیراهن خود را به دلیل همرنگ بودن با تیم فولاد عوض کرد.
* رضا کرمانشاهی و سعید مظفری‌زاده در ابتدای بازی با بیژن حیدری برخوردی گرم داشتند.
* بهرام رضاییان به استقبال کرمانشاهی و مظفری‌زاده آمد و با آنها خوش و بش کرد.
* حسین پورحمیدی آمادگی خوبی را از از خود در گرم کردن نشان داد.
* اندک هواداران تراکتور از تبریز برای حمایت تیمشان آمده‌اند.
* لحظه به لحظه بر تعداد هواداران فولاد اضافه می‌شود و حدود ۳ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.
* پیش از شروع بازی یک کنسرت به زبان عربی در ورزشگاه اجرا شد.
* در دقیقه ۳۷ و زمانی که داور بازی را به دلیل مصدومیت پورحمیدی متوقف کرد، هواداران فولاد با اتهام وقت‌کشی به دروازه‌بان تراکتور اعتراض کردند.
* علی شجاعی نسبت به اتلاف وقت بازیکنان تراکتور اعتراض کردند.
* در شروع نیمه دوم هواداران فولاد با شور و حال بیشتری تیمشان را تشویق و تهییج می‌کنند.
* در حالی که نیمکت نشینان فولاد برای صحنه مشکوک به پنالتی روی علی شجاعی اعتراض می‌کردند، ویسی آنها را به روی نیمکت هدایت کرد.
بهترین بازیکن: ریکاردو آلوز و شجاع خلیل‌زاده
دو کاپیتان تیم تراکتور با نمایشی درخشانی که برابر فولاد داشتند و دو گلی که به ثمر رساندند، بهترین بازیکن زمین شدند. آنها در سایر دقایق بازی هم تمرکز بسیار خوبی از خود نشان داده و کاملا نبض بازی را در اختیار داشتند.