صهیونیست‌های غاصب خاک فلسطین را ترک کنند – پایگاه خبری خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران | اخبار ایران و جهان
صهیونیست‌های غاصب خاک فلسطین را ترک کنند – پایگاه خبری خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش پایگاه خبری خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه روز یکشنبه در فضای مجازی نوشت: آن کسانی که باید خاک فلسطین را ترک کنند و بیرون بروند، صهیونیست‌های غاصب و اشغالگر هستند. سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: ملت فلسطین صاحبان اصلی و مالکان همیشگی این سرزمین […]



به گزارش پایگاه خبری خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه روز یکشنبه در فضای مجازی نوشت: آن کسانی که باید خاک فلسطین را ترک کنند و بیرون بروند، صهیونیست‌های غاصب و اشغالگر هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: ملت فلسطین صاحبان اصلی و مالکان همیشگی این سرزمین هستند و همانگونه که دهه‌ها برای آزادی سرزمین خود صبر، مجاهدت و مقاومت و جانفشانی کردند، همچنان خواهند ماند و سرزمین خود را از لوث وجود اشغالگران جنایت پیشه پاک خواهند کرد. اشغال هر چقدر هم که طولانی شود، حقی برای اشغالگر ایجاد نمی‌کند.

صهیونیست‌های غاصب خاک فلسطین را ترک کنند – پایگاه خبری هشت صبح

نوشته صهیونیست‌های غاصب خاک فلسطین را ترک کنند – پایگاه خبری خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران اولین بار در پایگاه خبری- تحلیلی خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران/ پایگاهی برای مردم ایران. پدیدار شد.