✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: شهاب صادق زاده اهل تبریز و ملی پوش و لژیونر هندبال ایران از علاقه خود به تیم تراکتور گفت و افزود: مثل میلیون ها ایرانی و آذربایجانی دیگر طرفدار تراکتور هستم.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، شهاب صادق زاده یکی از هندبالیست های باتجربه بوده […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: شهاب صادق زاده اهل تبریز و ملی پوش و لژیونر هندبال ایران از علاقه خود به تیم تراکتور گفت و افزود: مثل میلیون ها ایرانی و آذربایجانی دیگر طرفدار تراکتور هستم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، شهاب صادق زاده یکی از هندبالیست های باتجربه بوده و درعین حال از فیزیک خوب بدنی هم برخوردار است. وی در سال ۹۰ هندبال حرفه ای خود را با شهرداری تبریز در لیگ اغار کرد و با تیم منیزیم فردوس در سال ۹۴ و با سپاهان در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به قهرمانی لیگ برتر هندبال رسید. وی در سال ۹۷ با تیم زاگرس به مقام دومی لیگ دست یافت.
شهاب صادق زاده از سال ۲۰۱۴ در تیم ملی جوانان و از ۲۰۱۸ در بزرگسالان حضور داشته است. وی در کارنامه افتخارات خود حضور در جام جهانی، مسابقات المپیک آسیایی، انتخابی المپیک و سومی بازی های اسلامی را دارد.
با او بعد از بازگشت به تبریز، گفتگو کردیم:

صادق زاده در پاسخ به این سوال که چرا لیگ عراق و کلا لژیونر شدن را دنبال کردید؟ گفت: در لیگ هندبال ایران شرایط اسپانسرها و باشگاه ایده آل و مناسب نبود و پرداختی اکثر باشگاه ها هم زیر ۵۰ در صد بود. منم با این مشکل روبرو شدم. در نیم فصل قرارداد خود را با باشگاه فسخ کردم و با توجه با اینکه چند پیشنهاد داشتم ولی کشور عراق و تیم نفت بصره را انتخاب کردم. قبلا هم یه مدت کوتاهی در لیگ عمان هم فعالیت داشتم.
این بازیکن ملی پوش، هندبال تبریز را دارای نقاط قوت و ضعف بسیاری دانست و در مورد آن به خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران گفت: متاسفانه از سال ۹۴ چراغ هندبال تبریز خاموش شده امیدوارم این چراغ دوباره روشن شود.
واقعا مایه تاسف است که شهرهایی مثل اصفهان ۴ تا تیم و ۴ تا اسپانسر در لیگ برتر دارند ولی تبریز با این همه بازیکن و پتانسیل نتوانسته به جایگاه واقعی خود برسد.
صادق زاده افزود: با وجود بازیکنان مستعد بومی می توان حرف های زیادی در لیگ برتر زد با برنامه ریزی دقیق می شود چند بازیکن از تبریز به تیم ملی معرفی کرد و امیدوارم مسئولین حمایت کنند .
وی در مورد فرق کادرفنی و شرایط بازی در عراق و ایران گفت: بعضی مسائل در ایران طبیعتا بهتر است ولی در عراق مشکل مالی وجود ندارد و بدون دغدغه فکری می توان به ورزش ادامه داد.
این هندبالیست تبریزی در خاتمه خود را مثل میلیون ها ایرانی مشتاق، طرفدار تیم تراکتور دانست و گفت: امیدوارم حاشیه های مربوط به این باشگاه به زودی حل شده و یک بار دیگر این تیم پرطرفدار در سطح یک کشور و آسا رقابت کند.

خبرنگار ورزشی: امید امیرنوایی