شهرستان اسکو در واکسیناسیون علیه کرونا پیشتاز است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
شهرستان اسکو در واکسیناسیون علیه کرونا پیشتاز است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش خبرنگار مهر، بابک رضی منش صبح شنبه در حاشیه بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهر جدید سهند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مرکز در راستای تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت بهداشت و سازمان بسیج با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان و سپاه ناحیه شهرستان در قالب طرح شهید حاج قاسم […]



به گزارش خبرنگار مهر، بابک رضی منش صبح شنبه در حاشیه بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهر جدید سهند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مرکز در راستای تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت بهداشت و سازمان بسیج با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان و سپاه ناحیه شهرستان در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف ارتقای پوشش همگانی واکسیناسیون ایجاد شده است.

فرماندار شهرستان اسکو ضمن تشکر و قدردانی از سپاه ناحیه اسکو به خاطر جدیت در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و در اختیار قرار دادن محل تجمیع واکسیناسیون افزود: همکاری تنگاتنگ نیروهای نظامی و انتظامی شهرداری‌ها، هلال احمر و سایر دستگاه‌ها با شبکه بهداشت و درمان باعث شده که روند واکسیناسیون در شهرستان افزایش یافته و امیدواریم تا چند ماه آینده کلیه جمعیت هدف واکسینه شده و این یک حرکت جهادی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه روند واکسیناسیون در شهرستان اسکو بسیار مطلوب بوده و عملکرد کادر بهداشتی و درمانی شهرستان نیز قابل تقدیر است افزود: رکورد تزریق واکسیناسیون در یک روز با تزریق ۵۳۰۰ دوز شکسته شده است و از شهرستان پیشتاز استان در این زمینه هستیم.

رضی منش با اشاره به اینکه در این مرکز کلیه پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود و شهروندان از این بابت هیچ‌گونه مشکل و دغدغه نداشته باشند ابراز کرد: این مرکز به صورت شبانه روزی فعالیت خواهد کرد و به همشهریان عزیز ارائه خدمت خواهد کرد.

فرماندار شهرستان اسکو با بیان اینکه اولویت نخست دولت، مدیریت و مقابله با بیماری کرونا است افزود: واکسیناسیون تنها راه حل اساسی مدیریت کرونا است که دولت با تمام توان و ظرفیت برای ارتقای پوشش واکسن در کشور تلاش می‌کند.

رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در شهرستان اسکو تصریح کرد: با افزایش تولید داخلی و واردات واکسن روند تزریق واکسن در شهرستان اسکو نیز سرعت گرفته و با همکاری تنگاتنگ سپاه ناحیه شهرستان و شهرداری سهند با شبکه بهداشت و درمان مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهر جدید سهند ایجاد شده تا ضمن تسریع روند تزریق واکسن از هرگونه ایجاد صف‌های طولانی جلوگیری شود.

رضی منش با بیان اینکه تمام امکانات شهرستان برای تسهیل روند واکسیناسیون به کار گرفته خواهد شد از ایجاد مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرهای اسکو و ایلخچی خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با ایجاد مراکز تجمعی در تمام شهرهای شهرستان شاهد افزایش میزان تزریق واکسن در سطح شهرستان باشیم.

وی با تشریح میزان تزریق واکسیناسیون در گروه‌های سنی مختلف گفت: ۸۵ درصد از جمعیت بالای ۶۰ سال شهرستان، ۷۶ درصد از جمعیت ۵۵ تا ۶۰، ۶۷ درصد از جمعیت ۵۰ تا ۵۵، ۴۴ درصد از جمعیت ۴۵ تا ۵۰ واکسینه شده‌اند که در مجموع حدود ۳۴ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در سطح شهرستان واکسن دریافت کردند.

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir