شبستر به سامانه پایش تصویری و نظارتی مجهز شد
شبستر به سامانه پایش تصویری و نظارتی مجهز شد

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: با نصب و راه اندازی ۱۴ دوربین چند منظوره نظارتی ، شبستر به عنوان دومین شهر آذربایجان‌شرقی ،به سامانه پایش تصویری شهری تحت شبکه فیبر نوری مجهز شد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران از شبستر، این مطلب را شهردار شبستر در آیین بهره برداری از […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: با نصب و راه اندازی ۱۴ دوربین چند منظوره نظارتی ، شبستر به عنوان دومین شهر آذربایجان‌شرقی ،به سامانه پایش تصویری شهری تحت شبکه فیبر نوری مجهز شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران از شبستر، این مطلب را شهردار شبستر در آیین بهره برداری از این سامانه اعلام کرد و افزود : شبستر بعد از تبریز دومین شهر استان آذربایجان شرقی است که مجهز به سیستم پایش تصویری و نظارتی تحت شبکه فیبر نوری شده است .
اقدم ساعی با بیان اینکه تقریبا تمامی معابر پرتردد شهری شبستر به دوربین های چند منظوره نظارتی، پلاک خوان، امنیتی و ترافیکی مجهز شده، تصریح کرد؛ برای این منظور از ۱۴ دوربین نظارتی با کیفیت بسیار بالا استفاده شده است.

شهردار شبستر خاطرنشان کرد: با بهره گیری از این دوربین ها امکان روان سازی و مدیریت بهتر و نظارت و نظم بخشی بیشتر در معابر فراهم می شود که این امر می تواند در افزایش رضایت مندی شهروندان و کاهش حوادث موثر باشد.
مهندس شهرام اقدم ساعی گفت: مرکز مانیتورینگ سامانه پایش در شهرداری مستقر بوده و در صورت نیاز حق دسترسی و بهره‌برداری از آن در اختیار دستگاه های ذیربط قرار می‌گیرد .
اقدم ساعی در ادامه اظهار داشت: برای فاز اول راه اندازی این سامانه بالغ بر ۳ میلیارد تومان در مدت ۳ ماه از محل اعتبارات شهرداری شبستر هزینه شده و مقرر گردیده فاز های دوم و سوم نیز از محل اعتبارات بودجه داخلی سال ۱۴۰۲ و ماده ۲۳ جرائم راهنمایی و رانندگی تامین اعتبار و عملیاتی شود.
شبستر یکی از شهرهای غربی استان آذربایجان شرقی و مرکز شهرستان شبستر است که در ۶۵ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع شده‌است.