سردبیر پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، عنوان نخست بخش مصاحبه دومین جشنواره رسانه ای، پژوهشی «تبریز ما» را کسب کرد
سردبیر پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، عنوان نخست بخش مصاحبه دومین جشنواره رسانه ای، پژوهشی «تبریز ما» را کسب کرد

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: در دومین جشنواره رسانه ای پژوهشی «تبریز ما»، محمد امین خوش نیت، سردبیر پایگاه خبری پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، عنوان نخست بخش مصاحبه این جشنواره را از آن خود کرد. در این جشنواره، که به همت مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر تبریز برگزار شد مجموعا […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: در دومین جشنواره رسانه ای پژوهشی «تبریز ما»، محمد امین خوش نیت، سردبیر پایگاه خبری پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، عنوان نخست بخش مصاحبه این جشنواره را از آن خود کرد.

در این جشنواره، که به همت مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر تبریز برگزار شد مجموعا ۳۰۴ اثر در دو بخش رسانه‌ای و پژوهشی به دبیرخانه ارسال شد که بعد از بررسی هیات انتخاب در نهایت ۱۶۸ اثر شامل ۱۴۴ اثر رسانه‌ای و ۲۴ مقاله علمی و پژوهشی به مرحله داوری نهایی رسید.
به گفته امیر دهقان دبیر اجرایی جشنواره دوم، آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای و پژوهشی تبریز ما نسبت به دوره گذشته هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی ارتقا یافته بود.
اثر مکتوب خوش نیت، سردبیر پایگاه خبری پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران با عنوان «قنات های تبریز، شریان های این شهر بودند»از سوی داوران به عنوان اثر برتر در بخش مصاحبه و گفتگو شناخته شده و تندیس و جایزه ویژه این بخش را از آن خود کرد.

خوش نیت تاکنون موفق به کسب ۲۲ عنوان برتر از جشنواره های مختلف کشوری و منطقه ای شده است.
وی، دانش آموخته دکتری رشته ارتباطات ( روزنامه نگاری) و مدرس علوم ارتباطات و روزنامه نگاری در مراکز علمی و دانشگاهی است.

image_print


https://azargalam.ir/?p=107057